Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Opublikowano: 19 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun – Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum.

I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i TVN7 oraz Polsat oraz w muzycznej stacji niszowej MTV.

Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie. Kampania opiera się na emisji toplayerów na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową. Rozwinięciem działań online będzie sponsoring serwisu gala.onet.pl. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem HTML oraz wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacją one-to-one – mOne.

http://www.mindshareworld.com
http://www.gillette.com

Sylwester KozakKampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.