Kampania Urodzinowa Volvo

75 lat. Tyle czasu minęło od 1927 roku, kiedy z taśmy produkcyjnej zjechał pierwszy model Volvo. W ciągu tego czasu na drogach pojawiło się ponad 20 milionów samochodów tej marki.

Z okazji 75 urodzin Volvo przygotowało specjalną ofertę dotyczącą modeli S40 i V40, które zostały dodatkowo wyposażone w skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenie oraz okno dachowe.

Kampanię promocyjną urodzinowej oferty Volvo przygotował i realizuje Dom Mediowy MindShare oraz jego wydzielony dział zajmujący się reklamą w internecie – m digital. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja U-Boot.

Celem kampanii online jest zachęcienie potencjalnych Klientów do odwiedzenia specjalnie przygotowanego serwisu. Pod adresem www.volvocars.pl, możemy znaleźć nie tylko szczegóły dotyczące oferty ale również zapoznać się z bogatą historią koncernu Volvo, gdzie dekada po dekadzie prześledzimy powstawanie kolejnych modeli i ulepszeń, dzięki którym Volvo jest dziś uznawane za synonim bezpieczeństwa i solidności.

W kampanii wykorzystano witryny biznesowe oraz serwisy informacyjne. Kreacja skupiła się wokół toplayerów, skyscraperów i e-mailingu. Volvo, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, wykorzystala również reklamę na palmtopach.

Internet jednak nie jest jedynym wykorzystywanym medium w kampanii Volvo. Znaczną część kampanii wypełnia komunikacja za pośrednictwem prasy – dzienniki, tygodniki, miesięczniki.

Celem kampanii jest poinformowanie jak największej liczby osób z grupy docelowej o ofercie Volvo ze szczególnym uwzględnieniem urodzinowej promocji. Budowanie zasięgu, wysoka częstotliwość to nie jedyne cele kampanii. Inne, choć na pewno nie drugorzędne, to up-marketowe pozycjonowanie szczególnie dla modeli S60, S80, V70, dla których z powodzeniem używane są takie tytuły jak : Dom & Wnętrze, Playboy, National Geographic.

Obok kampanii wizerunkowej do końca czerwca będzie trwała również taktyczna kampania mniejszych modeli – S40 oraz V40. Wykorzystano w niej między innymi takie tytuły jak: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Wprost, Polityka.

http://www.volvocars.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top