75 lat. Tyle czasu minęło od 1927 roku, kiedy z taśmy produkcyjnej zjechał pierwszy model Volvo. W ciągu tego czasu na drogach pojawiło się ponad 20 milionów samochodów tej marki.
Z okazji 75 urodzin Volvo przygotowało specjalną ofertę dotyczącą modeli S40 i V40, które zostały dodatkowo wyposażone w skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenie oraz okno dachowe.
Kampanię promocyjną urodzinowej oferty Volvo przygotował i realizuje Dom Mediowy MindShare oraz jego wydzielony dział zajmujący się reklamą w internecie – m digital. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja U-Boot.
Celem kampanii online jest zachęcienie potencjalnych Klientów do odwiedzenia specjalnie przygotowanego serwisu. Pod adresem www.volvocars.pl, możemy znaleźć nie tylko szczegóły dotyczące oferty ale również zapoznać się z bogatą historią koncernu Volvo, gdzie dekada po dekadzie prześledzimy powstawanie kolejnych modeli i ulepszeń, dzięki którym Volvo jest dziś uznawane za synonim bezpieczeństwa i solidności.
W kampanii wykorzystano witryny biznesowe oraz serwisy informacyjne. Kreacja skupiła się wokół toplayerów, skyscraperów i e-mailingu. Volvo, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, wykorzystala również reklamę na palmtopach.
Internet jednak nie jest jedynym wykorzystywanym medium w kampanii Volvo. Znaczną część kampanii wypełnia komunikacja za pośrednictwem prasy – dzienniki, tygodniki, miesięczniki.
Celem kampanii jest poinformowanie jak największej liczby osób z grupy docelowej o ofercie Volvo ze szczególnym uwzględnieniem urodzinowej promocji. Budowanie zasięgu, wysoka częstotliwość to nie jedyne cele kampanii. Inne, choć na pewno nie drugorzędne, to up-marketowe pozycjonowanie szczególnie dla modeli S60, S80, V70, dla których z powodzeniem używane są takie tytuły jak : Dom & Wnętrze, Playboy, National Geographic.
Obok kampanii wizerunkowej do końca czerwca będzie trwała również taktyczna kampania mniejszych modeli – S40 oraz V40. Wykorzystano w niej między innymi takie tytuły jak: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Wprost, Polityka.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.