Kampania7 Days Max

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days  Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.

Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim. Na potrzeby niestandardowej komunikacji w kinie i internecie została stworzona przez Agencje G7 postać Maxa Przyjemnego. Max Przyjemny to nowy superbohater, który jest energiczny, przyjemny a przy tym intrygujący i tajemniczy. Idealny towarzysz zabawy i przygód.

Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl poszkole.pl). Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.

Kampania internetowa to ponadto bannery oraz  trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe. Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl, której autorem jest agencja mobijoy!.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry