Kanał Biznes i Gospodarka w sieci reklamowej Evolution Media Net

Opublikowano: 30 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Biznes i Gospodarka (BiG) to nowy kanał tematyczny w ofercie Evolution Media Net, w jego skład wchodzą między innymi strony Rzeczpospolitej, Wprost, czy Parkiet.com.

Nowy kanał tematyczny skierowany do odbiorcy biznesowego dociera do niemal 6 mln internautów, a liczba odsłon przekracza 75 mln (dane za Megapanel PBI/Gemius, 11.2011). Kanał Biznes i Gospodarka to jedna z największych tego typu ofert reklamowych na rynku, wśród około 50 witryn wchodzących w jego skład znaleźć można między innymi Kanał Biznes i Gospodarka w sieci reklamowej Evolution Media Net 1strony Rzeczpospolitej, Wprost, Panoramy Firm, Parkiet.com czy ekonomia24.pl.

Nasza propozycja dla biznesu w postaci nowego kanału Biznes i Gospodarka jest jedną z najlepszych na rynku, i to nie tylko w porównaniu z innymi sieciami, ale także portalami. Jestem przekonany, że konkurencji trudno będzie znaleźć lepszą odpowiedź merytoryczna na naszą ofertę. – mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

Reklamodawcy mają do dyspozycji wszystkie standardowe formy reklamy internetowej oraz mailingi. Oferta w zakresie reklam wideo dostępna jest zarówno w formie pre-roll, jak i w formie filmów osadzonych w tradycyjnych formatach takich jak rectangle, double- i triplebillboard.
Kanał Biznes i Gospodarka w sieci reklamowej Evolution Media Net 2
Odbiorcami serwisów wchodzących w skład pakietu BiG są osoby związane z biznesem i finansami, przedsiębiorcy i kadra zarządzająca firm, a także przedstawiciele MSP. Ponad 60% grupy docelowej to osoby w wieku 25-55 lat.

Hanna LaskowskaKanał Biznes i Gospodarka w sieci reklamowej Evolution Media Net

Podziel się!

O autorze

hania