W nowym sezonie TechCampu, Akademia Unity wraz z Partnerami poruszy wyznawców nowych technologii do działania. Pierwszy odcinek poświęcony karierze w IT rusza już 23 października o godz. 19 w krakowskim klubie Lizard King.
Rozpocząłeś właśnie studia i chcesz mądrze zaplanować ścieżkę kariery? A może jesteś w trakcie szukania pracy i sprawdzasz, jakie możliwości oferuje rynek? Chcesz zobaczyć na własne oczy, jak zmienia się TechCamp? Każdy z powodów jest dobry, aby wziąć udział w 11 odcinku bezpłatnych spotkań technologicznych. Mecenasami nowych technologii w tym sezonie są: Grupa Unity, Województwo Małopolskie, Kei.pl oraz FreshMail.
Tego wieczoru na scenie będzie okazja zobaczyć Przemka Kadulę, który zdradzi, jak wygląda budowanie własnego startupu od podstaw. Założyciel portalu Notatek.pl, oferującego studentom z całej Polski największą bazę notatek z zajęć, wskaże m.in. możliwe drogi pozyskania pieniędzy na rozwój własnego biznesu. Twórca pozyskał do Notatek.pl trzech aniołów biznesu oraz fundusz inwestycyjny HedgeHog.
Tych, którzy stawiają na pracę na etat, może zainteresować tematyka personal brandingu. O tym, jak kreować swój wizerunek na rynku pracy zdradzi ekspert Pracuj.pl – Aleksandra Gierybo-Paprota. Praktycznie, bo z perspektywy kodu, o pracy nad mailingiem opowie Head of Technology w firmie FreshMail – Piotr Suszalski. W czasie wydarzenia odbędzie się też dyskusja o rynku edukacji i pracy IT z przedstawicielami krakowskich uczelni.
Praktyczna wiedza, networking w kuluarach i darmowa pizza – to wszystko czekać będzie na uczestników odcinka. Wstęp jest bezpłatny, konieczna jest jednak rejestracja na stronie: techcamp11.evenea.pl.
Medialne wsparcie TechCampu zapewniają: Dziennik Internautów, e-biznes.pl, Manko, Crossweb.pl, ebo.edu.pl, Software Developer’s Journal, Nowy Marketing, Mam Startup, krakowIT.pl, www.exclusivemag.pl; Koło Naukowe IT Politechniki Krakowskiej, WSZiB, pracaIT.com, oraz magazyn Programista.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.