Coraz więcej mieszkańców aglomeracji warszawskiej kupuje w internecie artykuły spożywcze. Sieć będąca przed świętami najczęściej miejscem zakupu prezentów pod choinkę coraz częściej traktowana jest jako źródło produktów na wigilijny stół.
– W okresie przedświątecznym ilość zamówień w naszym sklepie wzrosła ponad 100% – mówi Grzegorz Bielecki z warszawskich delikatesów internetowych A.pl – Zabiegani warszawiacy kupują u nas, gdyż nie chce im się stać w sklepowych kolejkach. Wolą umówić się z kurierem po pracy i odebrać zakupy na progu swojego mieszkania. – dodaje.
W delikatesach internetowych A.pl mieszkańcy aglomeracji warszawskiej najczęściej kupują soki, alkohol, wodę i produkty nabiałowe. Najciekawsze, że oprócz produktów pakowanych, w sklepach internetowych coraz częściej kupowane są owoce, warzywa, mięso, pieczywo, a nawet ryby. Do typowo świątecznych towarów zamawianych w Internecie należy m.in. karp. – Dostarczamy świeże tusze karpia, które kupowane są od dostawców tego samego dnia w którym otrzymuje je klient. Nie prowadzimy sprzedaży żywych ryb. Choć logistycznie byłoby to możliwe to jednak mogłoby się okazać udręką dla zwierząt – mówi Bielecki.
W przypadku sprzedaży ryb i podobnych towarów najważniejsze jest zapewnienie odpowiedniej świeżości. Dlatego artykuły szybko psujące się dostarczane są do magazynu na bieżąco tak jak w przypadku tradycyjnych sklepów. Przed ich wysłaniem do klienta wszystkie produkty są poddawane także trzystopniowemu procesowi kontroli. Najpierw podczas kompletowania zamówienia. Następnie w dziale pakowania i wysyłki. Na czas transportu towar jest pakowany w specjalne kontenery. Do klientów przewożony jest samochodami wyposażonymi w zamrażarki oraz przenośne lodówki. Jeżeli pomimo tych zabezpieczeń towar nie odpowiada klientowi może on odmówić jego przyjęcia lub poprosić o wymianę.
Warszawiacy przestali się bać robienia internetowych zakupów spożywczych. I nie ma co się dziwić. Każdy artykuł można dokładnie obejrzeć na stronie internetowej sklepu. Jego jakość można sprawdzić w obecności kuriera. W dodatku płatności dokonuje się dopiero przy odbiorze gotówką lub kartą, chociaż można również zapłacić przelewem przez Internet.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...