Coraz więcej mieszkańców aglomeracji warszawskiej kupuje w internecie artykuły spożywcze. Sieć będąca przed świętami najczęściej miejscem zakupu prezentów pod choinkę coraz częściej traktowana jest jako źródło produktów na wigilijny stół.
– W okresie przedświątecznym ilość zamówień w naszym sklepie wzrosła ponad 100% – mówi Grzegorz Bielecki z warszawskich delikatesów internetowych A.pl – Zabiegani warszawiacy kupują u nas, gdyż nie chce im się stać w sklepowych kolejkach. Wolą umówić się z kurierem po pracy i odebrać zakupy na progu swojego mieszkania. – dodaje.
W delikatesach internetowych A.pl mieszkańcy aglomeracji warszawskiej najczęściej kupują soki, alkohol, wodę i produkty nabiałowe. Najciekawsze, że oprócz produktów pakowanych, w sklepach internetowych coraz częściej kupowane są owoce, warzywa, mięso, pieczywo, a nawet ryby. Do typowo świątecznych towarów zamawianych w Internecie należy m.in. karp. – Dostarczamy świeże tusze karpia, które kupowane są od dostawców tego samego dnia w którym otrzymuje je klient. Nie prowadzimy sprzedaży żywych ryb. Choć logistycznie byłoby to możliwe to jednak mogłoby się okazać udręką dla zwierząt – mówi Bielecki.
W przypadku sprzedaży ryb i podobnych towarów najważniejsze jest zapewnienie odpowiedniej świeżości. Dlatego artykuły szybko psujące się dostarczane są do magazynu na bieżąco tak jak w przypadku tradycyjnych sklepów. Przed ich wysłaniem do klienta wszystkie produkty są poddawane także trzystopniowemu procesowi kontroli. Najpierw podczas kompletowania zamówienia. Następnie w dziale pakowania i wysyłki. Na czas transportu towar jest pakowany w specjalne kontenery. Do klientów przewożony jest samochodami wyposażonymi w zamrażarki oraz przenośne lodówki. Jeżeli pomimo tych zabezpieczeń towar nie odpowiada klientowi może on odmówić jego przyjęcia lub poprosić o wymianę.
Warszawiacy przestali się bać robienia internetowych zakupów spożywczych. I nie ma co się dziwić. Każdy artykuł można dokładnie obejrzeć na stronie internetowej sklepu. Jego jakość można sprawdzić w obecności kuriera. W dodatku płatności dokonuje się dopiero przy odbiorze gotówką lub kartą, chociaż można również zapłacić przelewem przez Internet.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.