Karta kredytowa BPH PBK-INTERIA.PL

Opublikowano: 3 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal INTERIA.PL udostępnił swoim użytkownikom nowoczesne i tanie narzędzie finansowe – kartę kredytową BPH PBK-INTERIA.PL – ze znakiem VISA Electron, wydaną wspólnie z Bankiem Przemysłowo-Handlowym PBK. Karta weszła na rynek w grudniu 2003 r.

Posiadaczem karty BPH PBK-INTERIA.PL może zostać każdy, kto osiąga miesięczne dochody już od 800 zł. Przy zamówieniu karty i wykonaniu nią minimum 4 transakcji bezgotówkowych, rozliczonych przez bank do 29 lutego 2004 r., właściciele nie poniosą kosztów jej wydania. Bezpłatnie kartę BPH PBK-INTERIA.PL mogą otrzymać również posiadacze konta Złoty lub Srebrny Sezam w BPH PBK.

Dzięki karcie kredytowej BPH PBK-INTERIA.PL można uzyskać do 55 dni nieoprocentowanego kredytu. Limit kredytowy dla tej karty może wynieść nawet 10 tys. zł. Użytkownik ma także możliwość ustalenia daty rozpoczęcia okresu rozliczeniowego.

Saldo karty można sprawdzić w każdej chwili w serwisie bankowości internetowej BPH PBK Sez@m oraz korzystając z usługi BPH PBK SMS. Przez Internet można przejrzeć historię rachunku za ostatnie 3 cykle rozliczeniowe i dokonać spłaty zadłużenia. Wszelkie informacje na temat karty kredytowej i dokonywanych nią transakcji można uzyskać w specjalnym serwisie telefonicznym – 0 801 6KARTA (czyli 0 801 652 782).

W związku z debiutem karty na rynku, portal INTERIA.PL uruchomił szereg akcji promocyjnych. Użytkownicy karty mają możliwość założenia gratis konta pocztowego typu premium (o parametrach znacznie przekraczających standardy kont bezpłatnych) w INTERIA.PL i zyskają zniżki na wiele płatnych usług portalu. Przy płaceniu kartą BPH PBK-INTERIA.PL będą również dostępne zniżki w niektórych sieciach sklepów.

http://karta.interia.pl

Sylwester KozakKarta kredytowa BPH PBK-INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.