Katyń Wajdy w kampanii Artegence

Agencja interaktywna Artegence przygotowała dla dystrybutora filmu Katyń – ITI Cinema – kampanię reklamową nowego filmu Andrzeja Wajdy.
Największa produkcja ostatnich lat, czyli „Katyń” Andrzeja Wajdy wchodzi do kin już 21 września. Dziś, pierwszego dnia premierowego tygodnia, rusza kampania w Internecie, do której kreacje przygotowała agencja Artegence.

Reklamy pojawią się w kilku formatach (baner, doublebillboard, box) na portalu Onet.pl, który jest patronem promocji filmu oraz na serwisach katolickich, w tym na portalu Katolickiej Agencji Informacyjnej – www.ekai.pl, serwisie miesięcznika Katecheta www.katecheta.pl, oraz www.mateusz.pl i www.ekspreshomiletyczny.pl.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry