Firma Amazon przedstawiła tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję Kindle, czytnika elektronicznych publikacji. Użytkownikom urządzenia – w zamian za niższą cenę – wyświetlane będą reklamy.
Nowa wersja urządzenia nazwana została Kindle With Special Offers. Kosztuje 25 dolarów mniej niż obecnie najtańsza opcja czytnika. Do sprzedaży trafi 3 maja i będzie można ją nabyć w sklepach sieci Best Buy Co. i Target Corp. oraz poprzez stronę Amazona.
To kwestia zapewnienia, by każdy kto chciał Kindle mógł sobie na niego pozwolić. Za każdym razem kiedy jesteśmy w stanie przygotować jeszcze bardziej niedrogą wersję, widzimy znaczący wzrost popytu. Spodziewamy się obecnie podobnej sytuacji – powiedział Jay Marine odpowiedzialny za produkty marki Kindle.
Pierwszymi reklamodawcami, którzy promować będą się na Kindlu są Buick (marka General Motors), Olay (Procter & Gamble) oraz Visa. Również Amazon będzie się promował na urządzeniu, oferując m.in. kupony rabatowe.
Reklamy mają nie wpływać na jakość czytania elektronicznych publikacji. Pojawią się jako wygaszacz ekranu oraz w postaci banera na stronie głównej.
Kindle pojawił się na rynku w 2007 roku i kosztował 399 dolarów. Urządzenie szybko zyskało miano najpopularniejszego produktu w ofercie Amazona i według szacunków firmy Caris & Co. przyniosło 5,42 mld dolarów dochodu.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.