Pierwsza seria „Klatki B” – serialu internetowego emitowanego od czerwca 2008 na www.tivi.pl – okazała się sukcesem. Projekt przyciąga każdego dnia kilkudziesięciotysięczną publiczność. Bardzo aktywni widzowie dokładnie analizują poszczególne odcinki produkcji.
Projekt „Klatka B” zrealizował student socjologii, wynajmujący mieszkanie na jednym z blokowisk dużego miasta w Polsce. W trakcie serialu występuje on sporadycznie, widzimy go głównie podczas przesłuchania na policji. Tam bowiem właśnie doprowadziły go „zabawy” z kamerą wśród sąsiadów…
Z każdym odcinkiem fabuła staje się coraz bardziej emocjonująca i zagmatwana, ociera się o egzorcyzmy, tajne eksperymenty, zniknięcia. Z każdym odcinkiem pojawia się coraz więcej zagadek, które próbują rozwiązywać na bieżąco przede wszystkim widzowie serialu.
W internecie powstały już niezależne fankluby produkcji, fora i grupy dyskusyjne. Główną bohaterkę serialu, Panią Barbarę, już po pierwszych odcinkach okrzyknięto gwiazdą polskiego internetu. Dziś jest zapraszana do najpopularniejszych programów telewizyjnych („Szymon Majewski Show”, „Miasto Kobiet”) Radia Zet. Jej, a także pozostałym bohaterom serialu, poświęcona została wystawa fotografika Konrada Ganzke, która odbyła się w sierpniu w warszawskim klubie Alternatywa Cafe.
Oglądalność krótkich klipów z monologami Pani Barbary osiąga wielomilionowe rekordy. W serwisie You Tube jej serialowe opowieści cieszą się większą popularnością (w sumie ponad 10 mln odsłon – od czerwca do września 2008) niż np. teledyski gwiazd muzycznego showbiznesu jak Feel czy Stachursky. Na samym portalu klatkab.tivi.pl odcinki serialu przekroczyły już 1,5 mln odsłon.
„Klatka B jest swojego rodzaju fenomenem. Pierwszy raz w historii projekt przeznaczony do internetu zostaje zauważony przez inne media, np. TVN. To w Polsce nowe i zupełnie bezprecedensowe zjawisko. Pani Barbara, główna bohaterka, kobieta dynamit, została okrzyknięta Królową Internetu, detronizując już po pierwszym odcinku Klatki B wszystkich dotychczasowych herosów polskiej sieci. Projekt w niedługim czasie stał się przedsięwzięciem kultowym, jest szeroko komentowany i cieszy się ogromną popularnością” – mówi Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia, spółki należącej do Agory i ATM Grupy.
Niezwykły sukces „Klatki B”, która w bardzo krótkim czasie stała się pozycją „kultową” dla szerokiej grupy internautów, skłonił twórców do kontynuowania serialu. Od dziś kolejne odcinki będzie można oglądać w poniedziałek i czwartek, na pewno do końca roku 2008.
Platforma TiVi.pl wystartowała w grudniu 2007 roku i należy do spółki A2 Multimedia, utworzonej przez Agorę S.A. i ATM Grupę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.