Klienci Crowley'a zadowoleni

Opublikowano: 22 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak co roku, Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, przeprowadził kompleksowe badania satysfakcji swoich Klientów we współpracy z firmą ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Poprawa jakości świadczonych usług oraz współpracy między firmą a jej Klientami to cechy, na które przede wszystkim wskazywali respondenci. Badanie objęło reprezentatywną grupę 600 Klientów Crowley Data Poland.

W opinii respondentów Crowley Data Poland jest operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne na wysokim poziomie. Podobnie jak w zeszłym roku, Klienci ocenili jakość usług operatora na 4.0 (skala 1 – 5). Ponadto firma jest postrzegana jako szczególnie dbająca o swych Klientów – średnia ocena wyniosła 4.1, w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 3.9. Równie wysoko oceniono kompleksowość oferty Crowley – 4.0.

Klienci Crowley'a zadowoleni 1

Klienci Crowley'a zadowoleni 2

Z badań wynika również, że większość Klientów poleciłoby firmę Crowley Data Poland i jej usługi swoim znajomym. Porównując tegoroczne analizy do badań przeprowadzonych w zeszłym roku widać, że zwiększyła się liczba Klientów, którzy skłonni byliby polecić firmę Crowley swoim znajomym. Aż 91% badanych poleciłoby lub raczej poleciłoby operatora swoim znajomym, w roku ubiegłym procent ten wynosił 89,4 %.
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając profesjonalizm pracowników, miłą i kompetentną obsługę (ocena 4,3) oraz łatwość kontaktu z firmą (ocena 4,2).

Klienci Crowley'a zadowoleni 3

Podobnie jak w roku poprzednim głównym źródłem informacji o firmie Crowley Data Poland dla Klientów jest poczta elektroniczna otrzymywana od operatora, na co wskazało 78,3% badanych, oraz strona WWW firmy 64,7%.

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakKlienci Crowley'a zadowoleni

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.