Jak co roku, Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, przeprowadził kompleksowe badania satysfakcji swoich Klientów we współpracy z firmą ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Poprawa jakości świadczonych usług oraz współpracy między firmą a jej Klientami to cechy, na które przede wszystkim wskazywali respondenci. Badanie objęło reprezentatywną grupę 600 Klientów Crowley Data Poland.
W opinii respondentów Crowley Data Poland jest operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne na wysokim poziomie. Podobnie jak w zeszłym roku, Klienci ocenili jakość usług operatora na 4.0 (skala 1 – 5). Ponadto firma jest postrzegana jako szczególnie dbająca o swych Klientów – średnia ocena wyniosła 4.1, w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 3.9. Równie wysoko oceniono kompleksowość oferty Crowley – 4.0.
Z badań wynika również, że większość Klientów poleciłoby firmę Crowley Data Poland i jej usługi swoim znajomym. Porównując tegoroczne analizy do badań przeprowadzonych w zeszłym roku widać, że zwiększyła się liczba Klientów, którzy skłonni byliby polecić firmę Crowley swoim znajomym. Aż 91% badanych poleciłoby lub raczej poleciłoby operatora swoim znajomym, w roku ubiegłym procent ten wynosił 89,4 %.
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając profesjonalizm pracowników, miłą i kompetentną obsługę (ocena 4,3) oraz łatwość kontaktu z firmą (ocena 4,2).
Podobnie jak w roku poprzednim głównym źródłem informacji o firmie Crowley Data Poland dla Klientów jest poczta elektroniczna otrzymywana od operatora, na co wskazało 78,3% badanych, oraz strona WWW firmy 64,7%.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.