Od początku działania serwis pozyskał 18 tysięcy użytkowników, którzy udzielili sobie nawzajem pożyczek na kwotę 2 milionów złotych. Zadeklarowane na inwestycje środki to prawie 3 miliony PLN. Na kokos.pl odbyło się 3000 aukcji.W zależności od posiadanego ratingu w serwisie można pożyczyć od 500 do 25 tysięcy złotych. Oprocentowanie pożyczki to przedział od 1% do 30% w skali roku.
Według badań przeprowadzonych w czerwcu br przez firmę Gemius ilość Internautów, którzy zetknęli się z pojęciem pożyczek społecznościowych kształtowała się na poziomie około 8 procent. Z tego odsetka badanych zainteresowanych korzystaniem z usług serwisu (uzyskanie pożyczki) było ponad 25 procent osób. Do tego musimy dodać jeszcze tych, którzy chcą inwestować.
Obecne wysiłki podejmowane przez twórców serwisu Kokos.pl skoncentrowane są nie tylko na doskonaleniu serwisu, ale również na propagowaniu idei social lending i edukacji rynku w tym zakresie.
Jednym ze sposobów prowadzonej komunikacji jest uruchomienie programu partnerskiego, który jest doskonałym źródłem dochodu dla tysięcy Internautów posiadających własne strony www. Program skierowany jest do każdego, kto chciałby reklamować serwis kokos.pl.
W ramach programu za każdego pozyskanego użytkownika, który przeprowadził jedną transakcję na Kokos.pl, Partner otrzymuje 15 PLN. Natomiast nowy użytkownik otrzyma Bonus w postaci 10 PLN, które zostaną przelane na jego rachunek bankowy. Szczegóły http://pp.kokos.pl.
Operatorem Kokos.pl jest Blue Media. Plany rozwoju serwisu na najbliższe dwa lata zakładają pozyskanie 100 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.