PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów. Fuzja została sfinalizowana z początkiem sierpnia. PRESS-SERVICE stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku monitoringu mediów i firmą oferującą najnowocześniejszy system monitorowania mediów w Polsce.
Zarówno PRESS-SERVICE jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi. „Poszukując partnera, rozglądaliśmy się za firmą solidną i z dobrą renomą na rynku. Centralna Agencja Przeglądu Mediów, działająca na rynku od trzech lat, zaimponowała nam swoją dynamiką i jakością obsługi. Dlatego właśnie tę firmę zaprosiliśmy do rozmów, które zaowocowały fuzją. Nie bez znaczenia był fakt posiadania przez CAPM mocnej pozycji na najważniejszym, warszawskim rynku” – mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes PRESS-SERVICE. Podobnego zdania jest także Waldemar Kijanowski, Dyrektor Oddziału Warszawskiego. „Dzięki mocnej pozycji CAPM na rynku, warszawski oddział PRESS-SERVICE ulegnie aktywizacji. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Już teraz wprowadzamy w firmie nowy system zarządzania jakością. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym zmianom osiągniemy jeszcze wyższy stopień zadowolenia klientów”.
Po zakończeniu procesu połączenia obu firm PRESS-SERVICE usprawnił szybkość działania monitoringu i jakość obsługi. Od chwili połączenia wprowadzany jest wewnętrzny system kontroli. Firma zamierza także zunifikować system zarządzania jakością. Silny, kilkukrotnie powiększony oddział w Warszawie daje możliwość jeszcze szybszego przetwarzania informacji z centrum kraju. Klienci korzystający z usług połączonych firm otrzymują teraz potrzebne im informacje w krótszym czasie i w dobrej cenie. Ponadto byli klienci CAPM mogą obecnie korzystać z autorskich produktów PRESS-SERVICE do dostarczania, przetwarzania i analizowania otrzymanych materiałów poprzez nowoczesne serwisy. ” Wciąż powstają i są na bieżąco realizowane nowe, odważne projekty związane z obsługą Klientów, tworzone są innowacyjne produkty. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dostępu do informacji przez dedykowane serwisy www, a także zintegrowana platforma do przeglądania i analizowania wszystkich mediów” mówi Prezes Zbigniew Długi.
„Obecnie Ośrodek Obsługi Klientów znajduje się zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu. Dzięki temu firma jest zawsze blisko odbiorcy swoich usług, a Opiekunowie Klienta mogą w każdej chwili spotkać się, porozmawiać i doradzić. Kapitał wiedzy i możliwość wymiany doświadczeń gwarantuje dalszy rozwój naszej firmy. Dodatkowo pozyskaliśmy nowe kontakty i większą bazę Klientów” podsumowuje Wiceprezes Sebastian Bykowski.
Jest to już druga fuzja PRESS-SERVICE w krótkim czasie. Miesiąc wcześniej PRESS-SERVICE połączył się z Alma Internet S.A. tym samym wzmacniając swoje zaplecze technologiczne.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.