30 marca 2007 roku Artegence odebrała dwunastą Kreaturę w historii Artegence przyznaną za stronę www.artegence.com w kategorii reklama własna. Praca nosi tytuł „2.0 dla nas!”
Kreatura ta powiększyła dorobek 31 nagród i wyróżnień, którymi dotąd została uhonorowana Artegence.
– „Siłą nagrodzonego serwisu są babcie. Irracjonalna gra, którą prowadzą w swej wiosce, ich sposób zachowania i to, że są klimatycznymi polskimi babciami, sprawia, że mało kto jest w stanie przejść obok nich obojętnie. Oczywiście babcie – jak i cała wioska – są symbolem lokalnych społeczności, z których zbudowany jest świat” – wyjaśnia Bartłomiej Wyszyński, odpowiedzialny za nagrodzoną kreację. – „Kluczem do sukcesu jest komunikowanie się z takimi społecznościami ich językiem. Jako Artegence jesteśmy w tym dobrzy. Szybko wyłapujemy trendy i dostosowujemy się do nich oraz dostosowujemy do nich komunikację naszych klientów. Dzięki temu nie są „krok za” ani „krok przed”, tylko dokładnie na fali” – dodaje.
Budowanie serwisu dla samego siebie jest drogą przez mękę. – „Nie bez kozery mówi się, że szewc bez butów chodzi. W tworzeniu dla siebie brak dystansu, który mamy tworząc dla innych. Każdy w trakcie projektu podsuwa nowe pomysły. Nie mając zdefiniowanego czasu zakończenia projektu wikłamy się więc w kolejne podejścia gdyż… mamy na to czas. Tym bardziej cieszy fakt wygrania Kreatury w tej trudnej kategorii” – komentuje Bartłomiej Wyszyński.
Jurorzy konkursu dość krytycznie ocenili ogólny poziom prac zgłoszonych do konkursu, ale pochwalili projekty w dwóch kategoriach – internet i design. – „Polskie agencje operujące w tym sektorze osiągnęły absolutny światowy poziom i z powodzeniem mogą konkurować na prestiżowych festiwalach międzynarodowych” – podkreślił Herve C. de Clerck, założyciel i prezes AdForum.
Na konkurs wpłynęło 145 prac. Łącznie przyznano 22 nagrody.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.