Połączone siły ING Banku Śląskiego i agencji interaktywnej OS3 multimedia zaowocowały projektem www.zblizeniowa.pl, kolejnej realizacji dla banku, z którym agencja współpracuje od 5 lat.
Przygotowany przez OS3 serwis www.zblizeniowa.pl został poświęcony zbliżeniowej karcie Maestro wydawanej do konta osobistego w ING Banku Śląskim. Już w ciągu kilku pierwszych dni od otwarcia osiągnął on wysoki stopień konwersji użytkowników: 47 tysięcy osób weszło na formularz zakładania konta, w tym prawie 10,5 tysiąca ze strony www.zblizeniowa.pl oraz jej podstron. Takie efekty były możliwe m.in. dzięki dokładnej analizie grupy docelowej, rozpoznaniu jej potrzeb i zaproponowaniu optymalnych rozwiązań, które poprzez wzbudzanie emocji klientów oraz wyraźnie komunikowane call2action, mają prowadzić do decyzji o złożeniu zamówienia na kartę.
www.zblizeniowa.pl to czytelny i intuicyjny serwis, w którym użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych informacji. Ciekawym rozwiązaniem jest Chatterbot, którego zadaniem jest dostarczenie informacji i odpowiadanie na pytania zainteresowanych.
Z kolei sekwencje wideo, odpowiadające za wizerunkową część serwisu, mają na celu wzbudzenie pozytywnych emocji u odbiorcy. Kreacja w postaci pomocnej dłoni nazwanej Edwardem, dodatkowo podkreśla zalety karty zbliżeniowej.
„Ręka kojarzy nam się z działaniami finansowymi – dłonią wprowadzamy kod pin, dłonią podajemy kartę, dłońmi płacimy i wyjmujemy pieniądze z portfela. Karta zbliżeniowa w pewnym stopniu ma wyręczyć nasze dłonie. Dzięki niej nie musimy szukać drobnych, nie musimy wstukiwać kodu pin. Ponadto wizualizacja karty zbliżeniowej zawiera odcisk linii papilarnych, co dodatkowo wzbudza skojarzenia z ludzką dłonią” – tłumaczy Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!