Połączone siły ING Banku Śląskiego i agencji interaktywnej OS3 multimedia zaowocowały projektem www.zblizeniowa.pl, kolejnej realizacji dla banku, z którym agencja współpracuje od 5 lat.
Przygotowany przez OS3 serwis www.zblizeniowa.pl został poświęcony zbliżeniowej karcie Maestro wydawanej do konta osobistego w ING Banku Śląskim. Już w ciągu kilku pierwszych dni od otwarcia osiągnął on wysoki stopień konwersji użytkowników: 47 tysięcy osób weszło na formularz zakładania konta, w tym prawie 10,5 tysiąca ze strony www.zblizeniowa.pl oraz jej podstron. Takie efekty były możliwe m.in. dzięki dokładnej analizie grupy docelowej, rozpoznaniu jej potrzeb i zaproponowaniu optymalnych rozwiązań, które poprzez wzbudzanie emocji klientów oraz wyraźnie komunikowane call2action, mają prowadzić do decyzji o złożeniu zamówienia na kartę.
www.zblizeniowa.pl to czytelny i intuicyjny serwis, w którym użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych informacji. Ciekawym rozwiązaniem jest Chatterbot, którego zadaniem jest dostarczenie informacji i odpowiadanie na pytania zainteresowanych.
Z kolei sekwencje wideo, odpowiadające za wizerunkową część serwisu, mają na celu wzbudzenie pozytywnych emocji u odbiorcy. Kreacja w postaci pomocnej dłoni nazwanej Edwardem, dodatkowo podkreśla zalety karty zbliżeniowej.
„Ręka kojarzy nam się z działaniami finansowymi – dłonią wprowadzamy kod pin, dłonią podajemy kartę, dłońmi płacimy i wyjmujemy pieniądze z portfela. Karta zbliżeniowa w pewnym stopniu ma wyręczyć nasze dłonie. Dzięki niej nie musimy szukać drobnych, nie musimy wstukiwać kodu pin. Ponadto wizualizacja karty zbliżeniowej zawiera odcisk linii papilarnych, co dodatkowo wzbudza skojarzenia z ludzką dłonią” – tłumaczy Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.