Kolejne ubezpieczenia w Inteligo

Opublikowano: 21 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Posiadacze kont Inteligo, mają możliwość nabycia ubezpieczenia na życie. Jest to już czwarte z kolei ubezpieczenie, które użytkownik może wykupić za pośrednictwem konta Inteligo – bez spotykania się z agentem i bez żadnych dodatkowych formalności. Wystarczy komputer z dostępem do internetu.

Grupowe ubezpieczenie na życie posiadacza rachunku bankowego Konto Inteligo jest kolejnym produktem ubezpieczeniowym, którego wykupienie nie wymaga żadnych dodatkowych zabiegów formalnych. Dowodem zawarcia ubezpieczenia jest wydrukowana deklaracja przystąpienia do ubezpieczenia. Możliwość wydruku tego dokumentu pojawia się w sekcji „ubezpieczenia”, po dokonaniu zapłaty za wykupione ubezpieczenie.

Ubezpieczenie na życie może wykupić każdy klient Inteligo w wieku od 18 do 64 lat, przy czym ochrona ubezpieczeniowa trwa do ukończenia 65 roku życia.

Nowy produkt w koncie Inteligo ma charakter grupowy, a stronami umowy są PZU Życie S.A. (ubezpieczyciel), IFS S.A. (ubezpieczający) oraz klient, posiadacz konta Inteligo (ubezpieczony). Ubezpieczenie wypłacane jest w wypadku śmierci właściciela konta (także w wyniku nieszczęśliwego wypadku) oraz śmierci współmałżonka (wypłata 50% sumy ubezpieczenia). Odszkodowanie w pełnej wysokości, w zależności od wyboru klienta wynosi 10 000 zł, 20 000 zł lub 30 000 zł, za które składka płatna jest z rachunku użytkownika Inteligo, raz do roku. Ubezpieczenie zawierane jest na okres 12 miesięcy i obowiązuje od następnego dnia po wypełnieniu przez osobę przystępującą do ubezpieczenia deklaracji oraz opłaceniu pierwszej składki.

Obecnie ofertę ubezpieczeniową w ramach Inteligo tworzą 4 produkty: Ubezpieczenie mieszkania, Assistance Tourist, Ubezpieczenie NNW i właśnie wprowadzone ubezpieczenie na życie.

http://www.inteligo.pl

Sylwester KozakKolejne ubezpieczenia w Inteligo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.