Michał Burecki objął funkcję dyrektora działu agencyjnego w sieci Evolution Media Net. Wcześniej pracował w firmie Redefine, należącej do grupy POLSAT.
Michał Burecki zastąpił na stanowisku Błażeja Pioruna, który postanowił rozpocząć własną działalność poza branżą i z początkiem lipca odchodzi z sieci. Nowy dyrektor działu agencyjnego będzie odpowiadał za realizację strategii handlowej Evolution Media Net w relacjach z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Do bezpośrednich zadań Michała Bureckiego będzie także należało koordynowanie obsługi prowadzonych kampanii reklamowych.
– Przyjście Michała to kolejne z wcześniej zapowiadanych silne wzmocnienie naszej firmy. Liczymy na jego wysoko oceniany profesjonalizm i pracowitość. Jednocześnie bardzo dziękujemy Błażejowi za pracę i wkład w rozwój Evolution Media Net w początkowym etapie działalności sieci. Błażej podjął decyzję o rozwijaniu własnego biznesu i spróbowaniu sił w nowych obszarach i nie pozostaje nam nic innego jak życzyć mu sukcesów i wytrwałości. – powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.
Michał Burecki pracuje w branży internetowej od ponad pięciu lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Evolution Media Net związany był z firmą Redefine (grupa POLSAT), gdzie pełnił funkcję starszego specjalisty ds. zakupu. Wcześniej pracował między innymi w Burda Media Polska jako szef działu sprzedaży online i sieci reklamowej IDMnet. Od lipca 2010 roku jest członkiem grupy roboczej „Brand Advertising” działającej przy IAB Polska.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.