Kolejne zmiany w IAB

Z początkiem 2004 r. do IAB Polska dołączyły kolejne podmioty rynku interaktywnego. Do grona członków wspierających stowarzyszenia dołączył polski oddział międzynarodowego wydawnictwa International Data Group. W Polsce IDG jest wydawcą szeregu tytułów prasowych, ściśle związanych z rynkiem teleinformatycznym i internetowym, m.in. tygodnika Computerworld. IDG należy także do grona największych w Polsce wydawców internetowych.

IAB na świecie odgrywa ważną rolę w promowaniu standardów dotyczących rozwiązań marketingowych w internecie. – mówi Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w IDG – Cieszymy się, że organizacja ta działa ostatnio coraz bardziej dynamicznie. Dziękujemy zarządowi IAB za przyjęcie nas w poczet nowych członków i mamy nadzieję, że wniesione przez nas do tej organizacji długoletnie doświadczenie w biznesie internetowym przyda się w jeszcze lepszym wykorzystaniu tego znakomitego medium

W lutym do IAB dołączyły także: agencja interaktywna Connecto z Poznania, dostawca technologii mobilnych, firma EL2 oraz dostawca specjalistycznych usług i narzędzi dla public relations w Internecie, firma netPR.

Nowy rok przyniósł też zmiany organizacyjne w stowarzyszeniu. W ramach Departamentu Marketingu zostało utworzone Biuro Reklamy IAB. W jego skład weszli:
– Jacek Makowski, Onet.pl
– Jacek Tryzno, Wirtualna Polska
– Jacek Pasławski, Interia.pl
– Robert Hałacz, Gazeta.pl
– Marek Rusiecki, Ad.net
– Artur Dziubiński, ARBOmedia
– Adam Dyba, IDMnet
– Michał Brański, O2.pl

Biuro reklamy będzie zajmować się regulacjami obejmującymi rynek reklamy online w Polsce. Pierwsze posiedzenie Biura Reklamy IAB zostało wyznaczone na 17 lutego.

http://www.iab.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top