Radio Pogoda oraz Radio Klasyka zdecydowały się powierzyć obsługę projektów SMSowych firmie One-2-One. Już w maju prezenterzy tych dwóch stacji mogli proponować słuchaczom nowe formy komunikacji, korzystając z platformy Radio.SuperSMS – zestawu rozwiązań dla stacji radiowych. Umowa z warszawskimi rozgłośniami jest już czwartą z kolei, jaką One-2-One zawarło z radiami Agory w Polsce. Wcześniej na to samo rozwiązanie zdecydowały się rozgłośnie Agory z Poznania, Katowic i Nowego Sącza.
Radio Pogoda i Radio Klasyka – dwie stacje radiowe należące w Warszawie do radiowej grupy Agora S.A., powierzyły obsługę swoich projektów SMSowych firmie One-2-One. Pakiety narzędzi dla prezenterów tych stacji radiowych – oparte na systemie Radio.SuperSMS – zostały już przygotowane i oddane do ich dyspozycji. Dzięki temu już w najbliższych dniach na antenach obu stacji pojawią się nowe propozycje programowe.
Wcześniej – w grupie radiowej Agora – doświadczenia z korzystania platformy radiowej One-2-One zyskały stacje radiowe w trzech innych miastach. Od stycznia 2003 w Poznaniu One-2-One obsługuje radia Kiss, 88,4 FM, Blue FM i Radio Rock. W lutym dołączyły stacje śląskie: Karolina, Rock i Blue FM, a w marcu Radio Echo z Nowego Sącza.
„Wierzę, że regularne, kolejne umowy zawierane ze stacjami radiowym należącymi do grupy radiowej Agory są wynikiem pozytywnych doświadczeń ze współpracy z One-2-One. Myślę, że ta współpraca będzie owocna dla obu stron.” – powiedział Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.