Radio Pogoda oraz Radio Klasyka zdecydowały się powierzyć obsługę projektów SMSowych firmie One-2-One. Już w maju prezenterzy tych dwóch stacji mogli proponować słuchaczom nowe formy komunikacji, korzystając z platformy Radio.SuperSMS – zestawu rozwiązań dla stacji radiowych. Umowa z warszawskimi rozgłośniami jest już czwartą z kolei, jaką One-2-One zawarło z radiami Agory w Polsce. Wcześniej na to samo rozwiązanie zdecydowały się rozgłośnie Agory z Poznania, Katowic i Nowego Sącza.
Radio Pogoda i Radio Klasyka – dwie stacje radiowe należące w Warszawie do radiowej grupy Agora S.A., powierzyły obsługę swoich projektów SMSowych firmie One-2-One. Pakiety narzędzi dla prezenterów tych stacji radiowych – oparte na systemie Radio.SuperSMS – zostały już przygotowane i oddane do ich dyspozycji. Dzięki temu już w najbliższych dniach na antenach obu stacji pojawią się nowe propozycje programowe.
Wcześniej – w grupie radiowej Agora – doświadczenia z korzystania platformy radiowej One-2-One zyskały stacje radiowe w trzech innych miastach. Od stycznia 2003 w Poznaniu One-2-One obsługuje radia Kiss, 88,4 FM, Blue FM i Radio Rock. W lutym dołączyły stacje śląskie: Karolina, Rock i Blue FM, a w marcu Radio Echo z Nowego Sącza.
„Wierzę, że regularne, kolejne umowy zawierane ze stacjami radiowym należącymi do grupy radiowej Agory są wynikiem pozytywnych doświadczeń ze współpracy z One-2-One. Myślę, że ta współpraca będzie owocna dla obu stron.” – powiedział Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.