Rozszerzając swoją działalność w sektorze finansowym agencja interaktywna OS3 multimedia pozyskała nowego klienta, polskie spółki należące do fińskiej grupy finansowej Sampo, dla których wykonała rozbudowaną witrynę internetową.
Celem powstania serwisu sampo.pl było zbudowanie nowego wizerunku firmy on-line. Grupa docelowa to aktualni klienci bliżej zainteresowani ofertą obu spółek oraz Ci, którzy stoją przed wyborem funduszu emerytalnego lub towarzystwa ubezpieczeń na życie. Witryna prezentuje ofertę obu spółek działających w Polsce w ramach Grupy Sampo: Sampo Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Sampo Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Serwis został podzielony na dwa spójne ze sobą bloki prezentujące ofertę każdej ze spółek niezależnie. Z dowolnego miejsca można przełączać się pomiędzy witrynami, co zostało wyraźnie zaakcentowane zdjęciami dobranymi wizerunkowo do każdej z nich.
Innowacyjnym i istotnym elementem strony są codziennie aktualizowane programowo i wizualnie wykresy wykonane w technologii Macromedia Flash. Dzięki nim internauci mają możliwość bieżącego sprawdzania wartości jednostki Sampo OFE oraz porównywania jej względem WIG20 oraz wskaźnika inflacji Wykresy pozwalają na porównywanie tych trzech wskaźników i przeglądanie ich w wybranym okresie czasowym.
W serwisie zamieszczono również obszerny dział dla prasy umożliwiający rejestrację dla dziennikarzy zainteresowanych aktualnymi informacjami na temat każdej ze spółek. Udostępniono również słownik i dział często zadawanych pytań. Osoby zainteresowane kontaktem mają do dyspozycji wyszukiwarkę oddziałów i formularz kontaktowy.
„Zależało nam na zbudowaniu serwisu nowoczesnego, bogatego merytorycznie, odpowiadającego na wszelkie możliwe pytania oraz wątpliwości obecnych i przyszłych klientów spółek Sampo. Jednocześnie skupiliśmy się na stworzeniu przyjaznej i ciekawej grafiki oraz doborze odpowiednich fotografii. Dzięki naszemu doświadczeniu we współpracy z takimi klientami jak ING Nationale Nederlanden, mBank, bank Millennium, czy Bre Leasing udało nam się stworzyć serwis przyjazny użytkownikowi, a jednocześnie zawierający bogatą bazę wiedzy. Serwis łączy w sobie ciekawą formę wizualną z intuicyjną nawigacją i logiczną prezentacją informacji.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
http://www.sampo.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.