Rozszerzając swoją działalność w sektorze finansowym agencja interaktywna OS3 multimedia pozyskała nowego klienta, polskie spółki należące do fińskiej grupy finansowej Sampo, dla których wykonała rozbudowaną witrynę internetową.
Celem powstania serwisu sampo.pl było zbudowanie nowego wizerunku firmy on-line. Grupa docelowa to aktualni klienci bliżej zainteresowani ofertą obu spółek oraz Ci, którzy stoją przed wyborem funduszu emerytalnego lub towarzystwa ubezpieczeń na życie. Witryna prezentuje ofertę obu spółek działających w Polsce w ramach Grupy Sampo: Sampo Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Sampo Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Serwis został podzielony na dwa spójne ze sobą bloki prezentujące ofertę każdej ze spółek niezależnie. Z dowolnego miejsca można przełączać się pomiędzy witrynami, co zostało wyraźnie zaakcentowane zdjęciami dobranymi wizerunkowo do każdej z nich.
Innowacyjnym i istotnym elementem strony są codziennie aktualizowane programowo i wizualnie wykresy wykonane w technologii Macromedia Flash. Dzięki nim internauci mają możliwość bieżącego sprawdzania wartości jednostki Sampo OFE oraz porównywania jej względem WIG20 oraz wskaźnika inflacji Wykresy pozwalają na porównywanie tych trzech wskaźników i przeglądanie ich w wybranym okresie czasowym.
W serwisie zamieszczono również obszerny dział dla prasy umożliwiający rejestrację dla dziennikarzy zainteresowanych aktualnymi informacjami na temat każdej ze spółek. Udostępniono również słownik i dział często zadawanych pytań. Osoby zainteresowane kontaktem mają do dyspozycji wyszukiwarkę oddziałów i formularz kontaktowy.
„Zależało nam na zbudowaniu serwisu nowoczesnego, bogatego merytorycznie, odpowiadającego na wszelkie możliwe pytania oraz wątpliwości obecnych i przyszłych klientów spółek Sampo. Jednocześnie skupiliśmy się na stworzeniu przyjaznej i ciekawej grafiki oraz doborze odpowiednich fotografii. Dzięki naszemu doświadczeniu we współpracy z takimi klientami jak ING Nationale Nederlanden, mBank, bank Millennium, czy Bre Leasing udało nam się stworzyć serwis przyjazny użytkownikowi, a jednocześnie zawierający bogatą bazę wiedzy. Serwis łączy w sobie ciekawą formę wizualną z intuicyjną nawigacją i logiczną prezentacją informacji.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
http://www.sampo.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.