Koma S.A., wchodząca w skład grupy Prokom, stała się posiadaczem większości udziałów krakowskiej firmy MCCnet Sp. z o.o. – specjalizującej się w unikatowych rozwiązaniach mobilnych.
Koma S.A. przejęła 51% udziałów MCCnet, z opcją zwiększenia swoich udziałów do 76 %. Zaangażowanie Koma S.A. nie ogranicza się jedynie do inwestycji kapitałowej. Przejęcie przez Komę firmy MCCnet stwarza szanse na rozwój autorskich pakietów programów skierowanych do firm oczekujących usprawnienia funkcjonowania działów kadr, serwisu czy sprzedaży. Specjalizacja i doświadczenie MCCnet pozwoli Komie na zajęcie w grupie Prokom roli wiodącego dostawcy usług mobilnych, zarówno w segmencie B2B, jak i B2C oraz otwiera nowe możliwości uczestnictwa w projektach związanych z szybkim rozwojem sieci Wi-Fi oraz aplikacji IVR-owych (interaktywna informacja głosowa).
„Unikatowość części rozwiązań MCCnet pozwala tej firmie na oferowanie swoich rozwiązań również za granicą, co wraz z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej daje nam szanse dotarcia do zupełnie nowych rynków odbiorców. Uważam, że posiadanie większościowego udziału w firmie MCCnet znacząco poszerzy ofertę Koma S.A. zarówno pod względem produktowym jak i usługowym” – stwierdził Prezes Zarządu Koma S.A. Lech Cabaj.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.