Komputronik wprowadza do swojej oferty nową usługę. Dzięki Komputronik helpdesk, klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7.
Jak działa Komputronik helpdesk?
Firma rozszerza swoją ofertę o nową usługę: Komputronik helpdesk, czyli zdalne wsparcie informatyczne. Jak to działa? W sklepie stacjonarnym lub internetowym należy zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże między innymi z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.
Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Od samego początku staramy się zapewnić naszym klientom szeroki wachlarz dodatkowych świadczeń, od zakupów na raty, leasing, dodatkowe ubezpieczenie. Wprowadzone przez nas w ostatnich dniach usługi sprawiają, że jesteśmy pomóc naszym klientom o każdej porze dnia i w każdy miejscu. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych – komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży w Komputroniku.
Komputronik helpdesk: koszt usługi
Koszt usługi zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie.
Klienci Komputronika mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów. Serwis sprzętu obejmuje między innymi diagnozę sprzętu, czyszczenie, instalację systemu operacyjnego i oprogramowania oraz wymianę dysku i pamięci RAM.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.