Użytkownicy portalu społecznościowego Grono.net mogą nawiązywać rozmowę ze znajomymi za pomocą komunikatora. Docelowo funkcja zastąpić ma dotychczasowy system shotów prywatnych działających obecnie na portalu.
Dla wszystkich Gronowiczów uruchomiono nową funkcjonalność. Pozwala ona prowadzić rozmowy na Gronie, z przyjaciółmi online, bezpośrednio przez serwis. Komunikator umieszczono w lewym dolnym rogu strony. Na pasku mogą wyświetlać się okna konwersacyjne z kolejnymi osobami. W ciągu pierwszych 20 godzin od momentu uruchomienia funkcji userzy przesłali za jej pośrednictwem 154 tysiące wiadomości.
Nowo wprowadzona funkcjonalność docelowo ma zastąpić stosowany system shoutów (dymków), czyli niewielkich wiadomości tekstowych, wyświetlających się podczas przeglądania Grona. Chat, w porównaniu z dymkami, działa dużo szybciej i jest znacznie wygodniejszy dla użytkowników. – mówi Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Chat umożliwia userom ustawianie 3 różnych statusów: widoczny – user widzi swoich znajomych i sam jest dla nich widoczny, ukryty – user jest niewidoczny dla znajomych, ale ich widzi. W tym trybie ma możliwość rozmowy z dowolną osobą. Ostatni status to wyłączony – user nie widzi zalogowanych znajomych, nie może prowadzić z nimi rozmowy oraz sam widnieje jako osoba niezalogowana.
W ramach prowadzenia komunikatora planujemy uruchomienie na Gronie kolejnych funkcji. Będą to powiadomienia, które zastąpić mają dymki prywatne i publiczne. Obecnie testowane są przez naszych Beta Testerów. Chcemy także umożliwić Gronowiczom prowadzenie rozmowy z dowolnie wybranym użytkownikiem serwisu, nie tylko ze znajomymi. – dodaje Wojtek Sobczuk.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.