Konferencje Scheringa w internecie

Opublikowano: 14 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ramach realizacji e-marketingowej strategii koncernu farmaceutycznego Schering AG, agencja interaktywna digital One rozwija projekt „Konferencje i Schering w Internecie”. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest aktywne rozpowszechnianie specjalistycznej, trudno dostępnej wiedzy medycznej w środowisku lekarskim. Projekt realizowany jest na łamach trzech wortali tematycznych Scheringa: Diagnostyki, Onkologii i Neurologii a jego najważniejszymi elementami są transmisje oraz retransmisje organizowanych seminariów.

Początek projektu przypada na październik ubiegłego roku, kiedy miała miejsce pierwsza z kilku zrealizowanych już konferencji online*. Internetowe transmisje obrazu i dźwięku pozwoliły niejednokrotnie osobom zainteresowanym uczestniczyć za pośrednictwem strony internetowej w prestiżowych konferencjach o charakterze zamkniętym, a nawet wziąć udział w dyskusjach panelowych za pomocą stosownych formularzy zamieszczonych na adekwatnych tematycznie wortalach Scheringa. Autorzy serwisów: diagnostycznego, neurologicznego oraz onkologicznego stworzyli w nich specjalne sekcje, w których specjaliści mogą pobrać interesujące ich materiały postkonferencyjne.

Przyjęty w styczniu br. przez digital One oraz Schering AG harmonogram działań zakłada przeprowadzenie kilkunastu retransmisji do końca 2002 roku, a także – o ile zaistnieje potrzeba – kilku transmisji wybranych imprez naukowych. Retransmitowanie materiału realizowane będzie kilka dni po zakończeniu danego seminarium. Na stronach wortali udostępnione zostaną odpowiednio opracowane pliki audio w formacie MP3 oraz streszczenia poszczególnych prelekcji jako dokumenty tekstowe lub w formie pdf.

Przed konferencjami na stronach każdego z serwisów jego użytkownicy będą mogli zgłosić własne propozycje tematów do poruszenia podczas najbliższego spotkania seminaryjnego oraz awansem zadać pytanie związane z tematem zapowiadanej konferencji.

Zasoby sekcji konferencyjnych serwisów: http://www.diagnostyka.med.pl, http://www.neuro.med.pl oraz http://www.onkohem.med.pl obecnie dostępne są także dla nie zarejestrowanych użytkowników.

http://www.digitalone.pl
http://www.diagnostyka.med.pl
http://www.neuro.med.pl
http://www.onkohem.med.pl

Sylwester KozakKonferencje Scheringa w internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.