W ramach realizacji e-marketingowej strategii koncernu farmaceutycznego Schering AG, agencja interaktywna digital One rozwija projekt „Konferencje i Schering w Internecie”. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest aktywne rozpowszechnianie specjalistycznej, trudno dostępnej wiedzy medycznej w środowisku lekarskim. Projekt realizowany jest na łamach trzech wortali tematycznych Scheringa: Diagnostyki, Onkologii i Neurologii a jego najważniejszymi elementami są transmisje oraz retransmisje organizowanych seminariów.
Początek projektu przypada na październik ubiegłego roku, kiedy miała miejsce pierwsza z kilku zrealizowanych już konferencji online*. Internetowe transmisje obrazu i dźwięku pozwoliły niejednokrotnie osobom zainteresowanym uczestniczyć za pośrednictwem strony internetowej w prestiżowych konferencjach o charakterze zamkniętym, a nawet wziąć udział w dyskusjach panelowych za pomocą stosownych formularzy zamieszczonych na adekwatnych tematycznie wortalach Scheringa. Autorzy serwisów: diagnostycznego, neurologicznego oraz onkologicznego stworzyli w nich specjalne sekcje, w których specjaliści mogą pobrać interesujące ich materiały postkonferencyjne.
Przyjęty w styczniu br. przez digital One oraz Schering AG harmonogram działań zakłada przeprowadzenie kilkunastu retransmisji do końca 2002 roku, a także – o ile zaistnieje potrzeba – kilku transmisji wybranych imprez naukowych. Retransmitowanie materiału realizowane będzie kilka dni po zakończeniu danego seminarium. Na stronach wortali udostępnione zostaną odpowiednio opracowane pliki audio w formacie MP3 oraz streszczenia poszczególnych prelekcji jako dokumenty tekstowe lub w formie pdf.
Przed konferencjami na stronach każdego z serwisów jego użytkownicy będą mogli zgłosić własne propozycje tematów do poruszenia podczas najbliższego spotkania seminaryjnego oraz awansem zadać pytanie związane z tematem zapowiadanej konferencji.
Zasoby sekcji konferencyjnych serwisów: http://www.diagnostyka.med.pl, http://www.neuro.med.pl oraz http://www.onkohem.med.pl obecnie dostępne są także dla nie zarejestrowanych użytkowników.
http://www.digitalone.pl
http://www.diagnostyka.med.pl
http://www.neuro.med.pl
http://www.onkohem.med.pl
Wpisy promowane
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.