Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. Główną nagrodę – skuter Gilera DNA 50 – zdobył „rzutem na taśmę” Andrzej Piątek, prezes klubu Gostki. Pan Andrzej w ostatniej rundzie odebrał zwycięstwo prowadzącej od kilku kolejek drużynie Pogromcy Dziewic: „Na pięć minut przed rozpoczęciem meczów ostatniej kolejki zdecydowałem się na manewr: Sobolewski na ławkę rezerwowych, Pawlak do gry. Ta zmiana dała mi wygraną. Sobolewski nie zagrał, a Pawlak zdobył trzy punkty” – wyjaśnia genezę sukcesu Andrzej Piątek.
Trzecia edycja Piłkarzyków była – pod każdym względem – rekordowa:
Użytkownicy założyli 68 i pół tysiąca drużyn (44 tysiące w poprzedniej edycji)
powstało 5187 lig prywatnych (4300 w poprzedniej edycji)
prawie 39 tysięcy graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, przed Legią Warszawa i Lechem Poznań)
prawie 50 tysięcy graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Małopolską i Górnym Śląskiem)
gracze w Piłkarzyki przeprowadzili półtora miliona transakcji sprzedaży i kupna piłkarzy.
50 tysięcy razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów (którymi byli w tej edycji: Elf, Multibank i Blue Sky Travel)
Ponad tysiąc osób zamówiło SMS-em opcję Piłkarzyki Plus, płatnej wersji gry zawierającej rozbudowane statystyki, możliwość personalizacji stron drużyny oraz wyniki wysyłane SMS-em)
W czasie trzech miesięcy trwania konkursu (od marca do maja) serwis odwiedziło 360 tysięcy unikalnych użytkowników
Statystyczny gracz w Piłkarzyki generował co miesiąc 30 odsłon serwisu. W sumie w czasie trwania konkursu serwis zanotował prawie 13 milionów odsłon.
„Potwierdziliśmy naszą wiodącą pozycję na rynku gier sportowych w polskim internecie” – mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Online. „Bardzo cieszymy się z tego, że udało nam się stworzyć wokół Piłkarzyków zaangażowaną i lojalną społeczność – grupę ludzi, która grając po prostu świetnie się bawi. A najważniejsze, że grupa ta stale rośnie” – dodaje Śliżewski. Zdaniem szefa Gazety Online na sukces Piłkarzyków zadziałał też model wprowadzania płatnych usług w Piłkarzykach. „Nie trzeba płacić, żeby grać i odnieść sukces w Piłkarzykach. Usługi płatne funkcjonują równolegle do wersji darmowej i są przeznaczone dla najbardziej zaangażowanych graczy” – podkreśla Śliżewski.
Kolejna edycja Piłkarzyków rusza pod koniec lipca.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.