Bankier.pl wspólnie z agencją Symetria ogłaszają konkurs „Zmotywuj i wygraj 50 000 zł!”. Każdy specjalista z branży e-marketingu, który zarejestruje się na stronie konkursowej i wskaże, co by chciał ulepszyć w serwisie www swojej firmy może wygrać pakiet usług Symetrii o wartości 50 000 zł.
10 czerwca 2010 r. rozpoczął się internetowy konkurs zorganizowany przez portal finansowy Bankier.pl i agencję Symetria. Do 4 lipca Internauci będą mogli rejestrować się na stronie konkursu www.bankier.pl/symetria i walczyć o nagrodę główną – pakiet usług Symetrii o wartości 50 000 zł oraz nagrody dodatkowe – 30 badań z użyciem technologii eye tracking. Dodatkowo każde zgłoszenie zostanie uhonorowane bezpłatnym raportem z zakresu użyteczności i e-marketingu.
„Usługi wchodzące w skład pakietu – analizy użyteczności, raporty, projekty funkcjonalne i graficzne oraz kreacje reklamowe – pozwalają znacząco usprawnić działania e-marketingowe nawet największych serwisów internetowych. Kompleksowość, innowacyjność i, co najważniejsze, efektywność tych usług zapewniły nam uznanie elitarnego stowarzyszenia UXalliance, którego jesteśmy jedynym reprezentantem w naszym kraju, oraz największych firm w Polsce. Teraz chcemy przedstawić nasze usługi szerszej publiczności.”– mówi Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy poświęcić 5 minut. Na stronie konkursowej należy napisać, co Symetria powinna zbadać i ulepszyć w serwisie internetowym twojej firmy oraz zachęcić organizatorów krótkim, motywującym tekstem składającym się z maksymalnie 160 znaków.
Konkurs „Zmotywuj i wygraj 50 000 zł!” będzie trwał do 4 lipca 2010 r., a jego rozstrzygniecie nastąpi 12 lipca 2010 r. W przeciągu 3 dni od rozstrzygnięcia konkursu lista laureatów zostanie opublikowana na stronie www.bankier.pl/symetria, dodatkowo wszyscy zwycięzcy zostaną poinformowania o wygranej i sposobie odebrania nagrody za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.