Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku: aż 38 nominacji!

Kapituła konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Nasza redakcja objęła konkurs swoim patronatem.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w e-biznesach. Wymagają one interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.

Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością. Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, prezeska e-Izby.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2022 – zasady wyboru

Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają e-biznesy. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.

Partnerami głównymi Konkursu są Adyen, Allegro, Apifonica, Devire oraz Przelewy24. Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym Konkursu.

Wpisy promowane

Najnowsze wpisy

Przewiń do góry