17 listopada odbyła się uroczysta gala konkursu e-Commerce Polska awards 2016, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Poznaliśmy także osobowość polskiej gospodarki cyfrowej.
Konkurs kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczane są nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii Najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – blisko 150.
Laureaci w kategorii brandingowej
Kategoria: Design roku
Laureat w grupie małe sklepy: Saltandpepper.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: KsięgarniaPWN.pl
Kategoria: Innowacja roku
Laureat w grupie małe sklepy: PasujeMi.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com
Kategoria: Mobilny design roku
Laureat w grupie małe sklepy: BRILU.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl
Kategoria: Pomysł promocyjny roku
Laureat w grupie małe sklepy: MeskieGacie.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com
Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Laureat w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Sephora.pl
Laureaci w kategorii z zakresu sprzedaży
Kategoria: m-Commerce
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl
Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Kratki.com
Kategoria: Przełamanie nieufności
Laureat w grupie małe sklepy: MyBra.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Frisco.pl
Kategoria: Strona roku
Laureat w grupie małe sklepy: ViaDellaSpiga.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy:: eobuwie.pl
W kategorii Najlepsza obsługa klienta – konsumenci wybrali:
Laureat w grupie małe sklepy: Balladine.com
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: eobuwie.pl S.A.
Laureaci w nowych kategoriach IV edycji konkursu
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank
Laureat: PKO Bank Polski
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel
Laureat: AXA Multitravel
Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim – mówi Bartosz Kiełbiński, członek kapituły konkursu, dyrektor zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.
Gali konkursowej towarzyszyła pierwsza edycja konkursu Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej. Laureatką została Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji. Nominowani w Konkursie byli także: Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady e-Izby oraz Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych w Allegro.
Kapituła konkursu większością głosów zdecydowała o zwycięstwie Minister Streżyńskiej za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce, w szczególności za zaangażowanie w budowę Jednolitego Rynku Cyfrowego, realizację projektów związanych z informatyzacją państwa, w tym projektów usprawniających System Rejestrów Państwowych, Program Operacyjny Polska Cyfrowa oraz wprowadzanie szerokopasmowego internetu do szkół.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!