Konkurs został ogłoszony pod koniec kwietnia i obejmował cztery kategorie: rewitalizacja logo GG, projekt graficzny strony WWW, projekt graficzny programu (skórka) oraz tzw. emotikonki.
Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W ciągu dwóch tygodni przesłano ponad 100 prac. Do ich oceny zaproszono m.in. profesjonalnych grafików, zajmujących się na co dzień projektowaniem. Nadesłane propozycje prezentowały wysoki poziom i różnorodne rozwiązania graficzne – od rewolucji w wizualizacji po odświeżające zmiany, z zachowaniem elementu popularnego uśmiechniętego słoneczka.
– W imieniu organizatorów dziękuję wszystkim, którzy nadesłali prace. Konkurs doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji z użytkownikami. To im ma on służyć jak najlepiej i w ich opinie chcemy się częściej wsłuchiwać. Już za parę dni udostępnimy do testowania nową wersję komunikatora oznaczoną 7.0 beta – mówi Piotr Pokrzywa, v-ce szef Gadu-Gadu.
Konkurs zorganizowano przy współpracy z serwisem digart.pl
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.