Kozaczek.pl z Cafe News

Opublikowano: 24 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jeden z największych serwisów plotkarskich dołączył do grona partnerów strategicznych Cafe News S.A. Współpraca będzie miała przede wszystkim charakter promocyjny.
Kozaczek.pl zajął pierwsze miejsce wśród serwisów plotkarskich w rankingu Komputer Świata (za najczęściej aktualizowany i najbardziej rozbudowany serwis – możliwość pisania plotek przez użytkowników portalu) oraz zdobył nagrodę miesięcznika
Aktivist – Zajawka 2007 roku – w kategorii wydarzenie w internecie. Użytkownicy czytników RSS, Cafe News Web (wersja on-line) oraz Cafe News Desktop (wersja pulpitowa) już teraz mogą zasubskrybować plotki pochodzące z Kozaczka i każdego dnia otrzymywać bieżące doniesienia z polskiego i światowego show business-u. Każdemu artykułowi na Kozaczek.pl towarzyszą zdjęcia gwiazd, a często także materiał wideo.

Cafe News to pierwszy w Polsce darmowy agregator aktualności (do pobrania ze strony internetowej www.cafenews.pl/), umożliwiający dostęp do blisko 1000 kanałów informacyjnych (RSS, podcastów) oraz streamingów radiowych i telewizyjnych. Użytkownicy systemu w łatwy sposób mogą korzystać z aktualizowanych na bieżąco wiadomości z ich ulubionych portali i serwisów WWW. Mogą też posłuchać audycji radiowych, obejrzeć internetowe kanały TV, śledzić sytuację na rynkach pracy czy przeglądać ofert biur turystycznych.

Rozwój Cafe News S.A. gwarantuje wsparcie ze strony inwestora strategicznego BBI Capital NFI oraz ponad 100 partnerów, w tym: e-biznes.pl,  Bankier.pl, Chip, Korba, Pasjagsm.pl, Marketing przy kawie, Mediarun, Jobpilot.pl, Sports.pl, PRESS, Stopklatka.pl, Dziennik Internautów, Motonews.pl, Dlastudenta.pl, Newsline.pl, Nuta.pl, Businessman.pl.

Sylwester KozakKozaczek.pl z Cafe News

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.