Z początkiem roku serwis AfterMarket.pl wprowadził do swojej oferty możliwość rejestrowania, kupowania i wykonywania innych operacji dotyczących domen bez konieczności posiadania środków na koncie – na kredyt.
Zabezpieczeniem salda debetowego będą domeny, które wycenione zostaną automatycznie przez system internetowy: domeny dwuznakowe, trzyliterowe nie zawierające znaków narodowych, lub takie, które zostały przechwycone za minimalną kwotę 300 PLN nie wcześniej niż miesiąc przed zaciąganiem kredytu. Domena wyznaczona do zabezpieczenia salda debetowego zostanie zablokowana na czas korzystania z kredytu, który zostanie zwiększony o kwotę przypisaną do danej domeny. Nie będzie można w związku z tym w tym czasie pobrać kodu AuthInfo domeny, przenieść jej na inne konto w serwisie, wystawić na aukcję, rozpocząć transakcji Escrow sprzedaży lub wynajmu domeny oraz ustawić dla niej ceny „kup teraz”.
Opłata za korzystanie z salda debetowego to 5%. Jest to kwota naliczana nie od wysokości przyznanego salda debetowego, ale od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zatem jeśli przyznane saldo debetowe na koncie wynosi 1 000 PLN, a konto użytkownika wskazuje kwotę – 300 PLN (czyli wykorzystano 300 PLN z przyznanego kredytu 1 000 PLN) to pobrana zostanie opłata 15 złotych bez względu na okres kredytowania.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.