Na początku kwietnia br. mBank zawarł umowę o współpracy z portalem Kredyty.net, należącym do grupy NETMEDIA S.A. Na stronie www.kredyty.net Internauci mogą skorzystać z oferty bankowej nowego partnera, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i mikroprzedsiębiorstw.
„Strategia firmy zakłada stałe poszerzanie oferty naszego portalu. Korzystając z Kredyty.net Użytkownicy zaoszczędzą cenny czas, zapoznając się z propozycjami kredytów wielu banków jednocześnie. mBank został naszym kolejnym partnerem, dołączając m.in. do: GE Money Bank S.A., BZ WBK S.A., Santander Consumer Bank S.A., Pekao S.A., czy Banku Millennium S.A. Jednocześnie cały czas prowadzone są intensywne rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych partnerów” – mówi Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
W ramach współpracy pomiędzy firmami, na stronie www.kredyty.net Internauci mogą zapoznać się ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi kredytów: hipotecznych, gotówkowych, samochodowych, a także kart kredytowych oraz funduszy inwestycyjnych oferowanych poprzez platformę Supermarket Funduszy Inwestycyjnych. Z myślą o Klientach Instytucjonalnych na portalu umieszczono wyczerpującą ofertę wirtualnego banku w zakresie kredytów oraz kont firmowych.
Kredyty.net wprowadził dwa nowatorskie narzędzia, które ułatwiają oraz skracają procedurę przyznawania kredytu. MultiFormularz pozwala wysłać wniosek kredytowy do wielu banków jednocześnie. Porównywacz z kolei, umożliwia porównanie kredytów hipotecznych kilku banków naraz lub kilku ofert w ramach tego samego banku.
Portal zapewnia również codzienną, świeżą porcję informacji gospodarczych dotyczących m.in. stóp procentowych oraz kursów walut.
mBank wciąż rozbudowuje swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.