Kto wchodzi na Gazeta.pl?

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała kampanię wizerunkową portalu Gazeta.pl. Akcja ruszyła pod hasłem „Kto wchodzi na Gazeta.pl?”.

Strategicznym celem kampanii jest uświadomienie internautom, że za marką Gazeta.pl kryje się rodzina serwisów tematycznych oferujących ogromną różnorodność treści dla szerokiego grona odbiorców.

Internauci wciągnięci zostali w rywalizację o 20 000 PLN oraz o 20 iPodów Touch. Zabawa ma innowacyjny charakter – nie jest prowadzona w jednym serwisie internetowym. Opcom skoordynował działania konkursowe na pięciu różnych serwisach Agory (Plotek.pl, Widelec.pl, GameCorner.pl, Wiadomości.gazeta.pl oraz Blox.pl). Ukończenie zabawy wymaga interakcji użytkownika z każdym z wymienionych serwisów, co bezpośrednio przekłada się na realizację celu kampanii.

Kto wchodzi na Gazeta.pl? 1

Za reklamę outdoorową oraz prasową wspierającą działania interaktywne odpowiedzialna była Eskadra Marketing Services. Agencja ta przygotowała również hasła przewodnie i motywy graficzne kampanii.

To kolejna kampania wykorzystująca potencjał Grupy w spójnym użyciu wielu kanałów komunikacji.

www.ktowchodzina.gazeta.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top