Przedwyborczą ankietę przeprowadził portal Money.pl. Aby sprawdzić, jak wraz z tokiem kampanii wyborczej zmieniają się preferencje internautów, badanie będzie cyklicznie powtarzane aż do wyborów. Jak wyglądałyby wybory, gdyby głosowali tylko internauci?
W I turze wygrałby Bronisław Komorowski z 56-procentowym poparciem – wynika z ankiety Money.pl. Jego największy konkurent cieszy się znacznie mniejszą popularnością. Na Jarosława Kaczyńskiego chce głosować jedynie 18 procent internautów.
Mimo druzgocącej przewagi Komorowskiego, nie można mówić o tym, że internauci dzielą się na wykształciuchów i moherowe berety. Zwolennicy obu kandydatów są pod wieloma względami do siebie podobni.
Badanie zostało przeprowadzone 26 i 27 kwietnia. Wypełniło ją 4886 internautów Money.pl.
Więcej: http://news.money.pl/artykul/internauci;komorowski;prezydentem;po;i;turze,114,0,614514.html
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.