Kultowy magazyn powraca w wersji online

„The Industry Standard” to nazwa nowego projektu międzynarodowej grupy IDG – serwisu WWW poświęconego biznesowi internetowemu – podał ReadWriteWeb.
„TIS” funkcjonował dawniej jako papierowy tygodnik – wydawany był od 1998 roku. Zyskał wtedy status kultowego, osiągając rekordowe przychody z tytułu sprzedaży reklam. Niestety wskutek pęknięcia bańki spekulacyjnej pismo zbankrutowało w 2001 roku.

Ówczesny inwestor, grupa wydawnicza IDG, postanowiła wrócić do popularnej marki – wykorzystać ją do stworzenia opiniotwórczej strony internetowej. Wersja open beta ruszyła pod adresem www.thestandard.com 3 lutego.

Największym wyzwaniem dla nowego „TIS” są profesjonalne blogi, które w USA są głównym źródłem informacji na temat e-branży. Dlatego serwis zamierza koncentrować się bardziej na eksperckim omawianiu trendów niż podawaniu bieżących doniesień. Będzie w tym przypominał nieco polityczną witrynę Huffington Post (ale w przeciwieństwie do niej zapłaci autorom).

Aby zapewnić pluralizm opinii wydawca „The Industry Standard” zrezygnował z zatrudniania redaktora naczelnego. Według przedstawiciela IDG, serwis mogą współtworzyć wszyscy ludzie, którzy wierzą, że internet stanowi kamień milowy w rozwoju biznesu.

Źródło: ReadWriteWeb / Wikipedia

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top