Operator porównywarki cen Kupujemy.pl (www.kupujemy.pl) rozpoczął działalność na Węgrzech, uruchamiając podobny serwis w domenie www.arjelzo.hu. Przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie z Retail Info, spółką portfelową funduszu inwestycyjnego MCI Management SA.
Technologia, w oparciu o którą działa serwis Kupujemy.pl, jest całkowicie autorskim projektem operatora portalu – firmy Advanced Network Technologies Sp. z o.o. Nowatorska technologia wyszukiwania pozwala bardzo precyzyjnie przeszukiwać zawartość portalu: przeszukiwane są nie tylko nazwy produktów, ale także oferty wszystkich sklepów oraz dokonywana jest analiza znaczeniowa tekstu wpisanego przez użytkownika.
Kupujemy.pl jest konkurencyjną propozycją na rynku spod znaku czerwonej papryki. Oczywiście istnieją tam już serwisy porównujące ceny w sklepach internetowych, ale z uwagi na duże podobieństwo do rynku czeskiego, na którym Retail Info ma duże doświadczenie, firmy zdecydowały się na to przedsięwzięcie.
„Rozpoczęcie działalności na Węgrzech jest wynikiem realizacji strategii ekspansji na europejskie rynki” – mówi Arkadiusz Dydo z Kupujemy.pl. „Nasza technologia od początku była tworzona z założeniem wykorzystania jej także na rynkach zagranicznych. Nie ograniczamy się do uruchomienia od podstaw podobnego serwisu na rynkach międzynarodowych, ale szukamy synergii poprzez np. wspólną bazę danych. Technologia jest nieustannie doskonalona, tworzymy nowe funkcjonalności, które automatycznie zostaną wykorzystane również w wersjach zagranicznych.”
Stworzenie węgierskiego odpowiednika Kupujemy.pl nie jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem firm. Wcześniej Kupujemy.pl i Retail Info uruchomiły portale Monitor.cz oraz Monitor-cien.sk.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!