Wystartowała kolejna edycja konkursu „Laborka” Wirtualnej Polski. Do końca stycznia można zgłaszać do WP swoje pomysły na projekty internetowe. „Laborka” ma za zadanie pomóc użytkownikom Internetu w urzeczywistnieniu ich koncepcji na innowacje w Sieci.
Dobry pomysł to podstawa, ale doskonale wiemy, że niekiedy sam pomysł nie wystarczy – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Business Development Wirtualnej Polski – Warto jest skorzystać z doświadczenia, możliwości technologicznych, osobowych, finansowych uznanego partnera. Wirtualna Polska, jako liczący się na rynku sieciowy gracz chętnie pomaga w realizacji ciekawych przedsięwzięć. Projekt WP pt. „Laborka” ma za zadanie wyłowić pasjonatów Sieci, ma zachęcić ich do aktywności i, przede wszystkim, pomóc im w realizacji stworzonych przez nich projektów.
Swoje pomysły w zakresie rozwiązań dla biznesu, projektów społecznościowych, multimedialnych, usług świadczonych za pośrednictwem Internetu oraz za pośrednictwem Internetu i sieci komórkowej, rozwiązań technologicznych, treści przeznaczonych do rozpowszechniania za pośrednictwem Sieci, projektów związanych z szeroko rozumianą rozrywką, nadsyłać można do WP za pośrednictwem specjalnego formularza zamieszczonego na stronie laborka.wp.pl do 31 stycznia 2009.
Główną nagrodą w konkursie jest 30 tysięcy złotych. Kolejne nagrody to 20 i 10 tysięcy złotych. Nagrodami dodatkowymi są staże lub zatrudnienie w Wirtualnej Polsce oraz możliwość współwdrażania projektów w portalu.
Do pierwszej edycji „Laborki” zgłoszono ponad 300 projektów, z których do kluczowego, III etapu, przeszło 15 – mówi Magdalena Jarkowiec z Działu Projektów Internetowych Wirtualnej Polski – Wyłaniając zwycięzców braliśmy pod uwagę innowacyjność, wymagania technologiczne konieczne do wdrożenia pomysłu w życie, zapotrzebowanie rynkowe. Jeden z nagrodzonych projektów już na dniach ujrzy światło dzienne. Współpracujemy też z laureatami I odsłony konkursu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.