Łączenie działań SEO z kampanią Google Ads to doskonały i skuteczny sposób promocji strony w wyszukiwarce Google

Pozycjonowanie pozytywnie wpłynie na widoczność naszej strony w wynikach organicznych. Kampania Google Ads z kolei zapewni nam miejsce nad tymi wynikami. Każde z tych rozwiązań działa w inny sposób, mimo że ich cel jest wspólny – zwiększenie widoczności Twojej strony w internecie i, co za tym idzie, zwiększenie sprzedaży.

Łączenie działań SEO z kampanią Google Ads to doskonały i skuteczny sposób promocji strony w wyszukiwarce Google 1

Pozycjonowanie stron i płatna reklama w wyszukiwarce i inne działania z zakresu online marketingu

Właściwie wszystkie działania, które można określić jako online marketing, mają podobny cel – zwiększenie widoczności strony internetowej. Różnić się mogą natomiast miejsca, a których ta widoczność się zwiększa.

Dodawanie angażujących treści na Facebooku czy Instagramie to jeden z kroków, sprzyjających wyeksponowaniu strony internetowej w mediach społecznościowych. Jeśli chcemy zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google, dobre będzie wybrać takie rozwiązania jak pozycjonowanie stron i płatna reklama w wyszukiwarce Google Ads. Najlepszych rezultatów możemy się spodziewać, jeśli postawimy na zmasowany atak i wykorzystamy jednocześnie obie te opcje.

Ekspresowe rezultaty czy solidne efekty w dłuższym okresie?

No naturalne, że inwestując swoje środki w jakiekolwiek działania marketingowe, chcemy jak najszybciej zobaczyć efekt. To daje nam poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Należy jednak pamiętać, że czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na niektóre efekty pozycjonowania trzeba będzie poczekać dłużej. Warto jednak podjąć ten wysiłek, bo dobra widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania to:

1. większa liczba odwiedzin;

2. większa liczba zapytań ofertowych;

3. większe zaufanie do marki.

Płatna reklama w wyszukiwarce działa nieco inaczej. Od razu po zasileniu budżetu i uruchomieniu kampanii możemy spodziewać się efektów. Badania dowodzą, że większość internautów pozytywnie ocenia taki sposób reklamowania się, szczególnie jeśli zestawimy te metody z tradycyjnymi rozwiązaniami, które swoją natarczywością budzą raczej niechęć. W dodatku większość osób nie odróżnia reklam od wyników organicznych.

Połącz moc płatnej reklamy i pozycjonowania

Pozycjonowanie nie zastąpi reklamy i odwrotnie, bo mamy tutaj do czynienia z zupełnie innymi algorytmami. Dopiero wykorzystanie mocy tych dwóch metod pozwoli nam w kompleksowy sposób zatroszczyć się o profesjonalne wypromowanie naszej działalności.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top