Pozycjonowanie pozytywnie wpłynie na widoczność naszej strony w wynikach organicznych. Kampania Google Ads z kolei zapewni nam miejsce nad tymi wynikami. Każde z tych rozwiązań działa w inny sposób, mimo że ich cel jest wspólny – zwiększenie widoczności Twojej strony w internecie i, co za tym idzie, zwiększenie sprzedaży.
Pozycjonowanie stron i płatna reklama w wyszukiwarce i inne działania z zakresu online marketingu
Właściwie wszystkie działania, które można określić jako online marketing, mają podobny cel – zwiększenie widoczności strony internetowej. Różnić się mogą natomiast miejsca, a których ta widoczność się zwiększa.
Dodawanie angażujących treści na Facebooku czy Instagramie to jeden z kroków, sprzyjających wyeksponowaniu strony internetowej w mediach społecznościowych. Jeśli chcemy zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google, dobre będzie wybrać takie rozwiązania jak pozycjonowanie stron i płatna reklama w wyszukiwarce Google Ads. Najlepszych rezultatów możemy się spodziewać, jeśli postawimy na zmasowany atak i wykorzystamy jednocześnie obie te opcje.
Ekspresowe rezultaty czy solidne efekty w dłuższym okresie?
No naturalne, że inwestując swoje środki w jakiekolwiek działania marketingowe, chcemy jak najszybciej zobaczyć efekt. To daje nam poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Należy jednak pamiętać, że czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na niektóre efekty pozycjonowania trzeba będzie poczekać dłużej. Warto jednak podjąć ten wysiłek, bo dobra widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania to:
1. większa liczba odwiedzin;
2. większa liczba zapytań ofertowych;
3. większe zaufanie do marki.
Płatna reklama w wyszukiwarce działa nieco inaczej. Od razu po zasileniu budżetu i uruchomieniu kampanii możemy spodziewać się efektów. Badania dowodzą, że większość internautów pozytywnie ocenia taki sposób reklamowania się, szczególnie jeśli zestawimy te metody z tradycyjnymi rozwiązaniami, które swoją natarczywością budzą raczej niechęć. W dodatku większość osób nie odróżnia reklam od wyników organicznych.
Połącz moc płatnej reklamy i pozycjonowania
Pozycjonowanie nie zastąpi reklamy i odwrotnie, bo mamy tutaj do czynienia z zupełnie innymi algorytmami. Dopiero wykorzystanie mocy tych dwóch metod pozwoli nam w kompleksowy sposób zatroszczyć się o profesjonalne wypromowanie naszej działalności.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.