Agencja interaktywna huevo, zakończyła wdrożenie dwóch nowych serwisów internetowych dla Lajkonik Snacks GmbH oraz Żabka Polska S.A.
Lajkonik.pl jest witryną uznanego producenta paluszków, precelków
i krakersów. Nowa witryna, nawiązując do tradycji i legendy o Lajkoniku, prezentuje firmę oraz pełną gamę cenionych przez konsumentów w Polsce przekąsek. Internauci mają również możliwość uczestnictwa w nieustającym konkursie, przesyłając swoje przepisy z wykorzystaniem produktów Lajkonika. Najlepsze z propozycji są nagradzane i publikowane na stronach nowego serwisu. Dla użytkowników zainteresowanych aktualnymi konkursami i promocjami, przygotowano dedykowaną, lajkonikową aplikację – program, który poza funkcją „przypominacza” o dowolnych wydarzeniach, w dyskretny sposób, automatycznie informuje o najistotniejszych nowościach. W ramach www.lajkonik.pl przewidziano również dedykowaną sekcję dla zalogowanych partnerów handlowych.
Zabka.pl jest wizerunkowym serwisem Żabka Polska S.A – sieci ponad 1700 sklepów typu „convenience” w Polsce. Odwiedzając www.zabka.pl użytkownicy znajdą informacje o firmie, sieci sklepów oraz o usługach dodatkowych, takich jak możliwość płacenia comiesięcznych rachunków (np. za prąd, gaz, czynsz, czy telefon), realizacji zleceń na usługi fotograficzne, czy też wykaz sklepów oferujących usługę Lotto. Specjalnie dla partnerów, przygotowana została sekcja informująca o prowadzeniu sklepów oraz współpracy handlowej.
Oba serwisy funkcjonują w oparciu o autorski system zarządzania zawartością agencji huevo – publisherCMS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.