Stylio.pl to nowy serwis dla entuzjastów mody, zakupów i gadżetów. Adresowany jest do osób chcących pokazać własny styl oraz dla tych, którzy poszukując nowych trendów są otwarci na komentarze i porady innych. Stylio.pl to serwis lifestylowy, oparty na koncepcji social recommendation. Serwis jest projektem firmy Pixelate Ventures, twórcy popularnego Epulsa, jednak kierowany ma być do innego typu użytkownika.
Stylio.pl to moda, ubrania i dodatki pokazane nie na wybiegach przez modelki i modeli lecz przez samych użytkowników serwisu. Modelem może stać się każdy, podstawowym celem serwisu jest dostarczanie jego użytkownikowi inspiracji oraz stworzenie miejsca gdzie będzie mógł wyrazić swój styl.
Idea serwisu oparta jest na koncepcji social recommendation, każdy może tu pokazać wnętrze swojej szafy i każdy może też oceniać i komentować propozycje innych osób. Stylio.pl to serwis związany z modą i stylem tworzony przez samych użytkowników, nie przez redakcje jak to jest w większości magazynów i wortali zajmujących się tą tematyką. – Stawiamy na autentyczność. Na gwiazdach, które pracują dla projektantów mody i podczas wyreżyserowanych starannie spektakli, jakimi są pokazy, wszystko wygląda olśniewająco. Ale nam chodzi o to, żeby zwyczajni ludzie mogli pokazać swój styl, a zarazem żeby mogli podpatrzeć coś fajnego, ciekawego u innych. – mówi Marcin Szeląg, kierujący projektem.
Chyba każdy zadaje sobie czasem pytanie: w co się ubrać? co jest modne? jaki wybrać telefon, jakie buty? Stylio wykorzystując funkcjonalności społecznościowe ma dostarczyć odpowiedzi na takie właśnie pytania. Jak twierdzą jego twórcy serwis został stworzony z myślą o wypełnieniu luki pomiędzy typowymi wortalami związanymi z modą, a prywatnymi blogami dotyczącymi tej tematyki.
Jak to działa? Każdy zalogowany użytkownik ma swoją własną wirtualną Szafę, w której może zamieszczać zdjęcia określające jego styl. Zdjęcia przypisane są do jednej z siedmiu kategorii: styl, ubrania, na głowie, gadżety, dodatki, miszmasz i wyszukane. Dodatkowo do zdjęć można przypisać marki i metki, co umożliwia ich odnalezienie przez innych oglądających (pomagają w tym chmurki tagów).
Pojedyncze zdjęcie, jak i Szafę jako całość można oceniać, komentować i polecać znajomym. Serwis posiada rozbudowane elementy społecznościowe, takie jak fora, możliwość tworzenia własnych kręgów stylistów, czy wysyłania prywatnych wiadomości innym użytkownikom. Dzięki temu użytkownicy Stylio.pl mogą wymieniać porady i uwagi na temat stylu, sposobu ubierania się i tego jak uzyskać najlepszy efekt w tych dziedzinach.
Jedną z głównych zalet Stylio.pl ma być jego wszechstronność. Na Stylio każdy ma znaleźć coś ciekawego dla siebie. Jedni wcielą się w role dyktatorów mody i stylu oceniając prezentowane zdjęcia, drudzy sami zaprezentują swoje najśmielsze kreacje, zarówno te kupione w sklepie jak i zaprojektowane przez siebie. Jeszcze inni będą czerpać ze Stylio inspiracje do swoich weekendowych zakupowych szaleństw.
Kolejnym krokiem w rozwoju Stylio.pl ma być dodanie mechanizmów ecommerce, poprzez nawiązanie współpracy ze sklepami. Docelowo Stylio.pl ma być bowiem serwisem typu social recommendation z elementami social shopping. Użytkownicy oceniając styl innych osób oceniają tym samym przedmioty jakie się na ten styl składają: nie tylko ubiór, ale i dodatki, gadżety czy ulubione perfumy. Dla wielu taka ocena stanowi wystarczającą rekomendację do zakupu. Aby to ułatwić, Stylio chce zaprosić do współpracy sklepy internetowe. W przyszłości, obok przedmiotów mają pojawić się przyciski "kup", kierujące do konkretnych sklepów.
– Chcemy stworzyć mechanizmy umożliwiające dokonywanie zakupów. Jeżeli spodoba nam się jakaś rzecz i będzie ją można kupić za pośrednictwem sklepu, który nawiąże z nami współpracę, to cały proces zakupów będzie dla użytkowników znacznie łatwiejszy. Chcielibyśmy, żeby było to równie proste jak komentowanie zdjęć. – dodaje Marcin Szeląg.
Stylio.pl jest projektem rozwijanym przez Pixelate Ventures, spółkę inwestująca w nowe projekty internetowe. Największym projektem prowadzonym obecnie przez Pixelate Ventures jest serwis społecznościowy Epuls. Na początku 2007 roku jednym z udziałowców spółki został niemiecki fundusz inwestycyjny Holtzbrinck Ventures, będący częścią dużej, międzynarodowej grupy wydawniczej Holtzbrinck GmbH.
Hanna Laskowska, e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.