Reklama za półdarmo? W systemie reklamy internetowej Ad4Mass to możliwe. Od czwartku, 1 lipca, Ad4Mass przestaje pobierać prowizję od zleconych kampanii internetowych.
„Chcemy, by lato nie kojarzyło się z czasem zastoju w branży reklamowej. Co roku, właśnie w tym czasie, wiele firm rezygnuje lub też w dużym stopniu ogranicza swoje działania promocyjne. A przecież tak być nie musi!” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
Do tej pory prowizja doliczana była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów Ad4Mass. Jednak przez cały lipiec o dodatkowych kosztachw tym serwisie można całkowicie zapomnieć – prowizja zostanie zmniejszona o 100 proc., a to w rezultacie oznacza obniżkę cen reklam nawet o 30 proc.
„Głównym założeniem naszej platformy reklamowej już od samego początku była jak największa dbałość o Klienta. Stąd też m.in. wprowadzenie do naszej oferty aż dziewięciu rozmiarów kreacji reklamowej. W tym samym kierunku idzie nasza letnia promocja. Przez pewien czas chcemy zrzucić z naszych Klientów ten dodatkowy balast” – dodaje Piotr Kasprzycki.
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.