Latem 100% rabatu na prowizję w Ad4Mass

Opublikowano: 30 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Reklama za półdarmo? W systemie reklamy internetowej Ad4Mass to możliwe. Od czwartku, 1 lipca, Ad4Mass przestaje pobierać prowizję od zleconych kampanii internetowych.

„Chcemy, by lato nie kojarzyło się z czasem zastoju w branży reklamowej. Co roku, właśnie w tym czasie, wiele firm rezygnuje lub też w dużym stopniu ogranicza swoje działania promocyjne. A przecież tak być nie musi!” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.

Do tej pory prowizja doliczana była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów Ad4Mass. Jednak przez cały lipiec o dodatkowych kosztachw tym serwisie można całkowicie zapomnieć – prowizja zostanie zmniejszona o 100 proc., a to w rezultacie oznacza obniżkę cen reklam nawet o 30 proc.

„Głównym założeniem naszej platformy reklamowej już od samego początku była jak największa dbałość o Klienta. Stąd też m.in. wprowadzenie do naszej oferty aż dziewięciu rozmiarów kreacji reklamowej. W tym samym kierunku idzie nasza letnia promocja. Przez pewien czas chcemy zrzucić z naszych Klientów ten dodatkowy balast” – dodaje Piotr Kasprzycki.

System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.

Hanna LaskowskaLatem 100% rabatu na prowizję w Ad4Mass

Podziel się!

O autorze

hania