Reklama za półdarmo? W systemie reklamy internetowej Ad4Mass to możliwe. Od czwartku, 1 lipca, Ad4Mass przestaje pobierać prowizję od zleconych kampanii internetowych.
„Chcemy, by lato nie kojarzyło się z czasem zastoju w branży reklamowej. Co roku, właśnie w tym czasie, wiele firm rezygnuje lub też w dużym stopniu ogranicza swoje działania promocyjne. A przecież tak być nie musi!” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
Do tej pory prowizja doliczana była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów Ad4Mass. Jednak przez cały lipiec o dodatkowych kosztachw tym serwisie można całkowicie zapomnieć – prowizja zostanie zmniejszona o 100 proc., a to w rezultacie oznacza obniżkę cen reklam nawet o 30 proc.
„Głównym założeniem naszej platformy reklamowej już od samego początku była jak największa dbałość o Klienta. Stąd też m.in. wprowadzenie do naszej oferty aż dziewięciu rozmiarów kreacji reklamowej. W tym samym kierunku idzie nasza letnia promocja. Przez pewien czas chcemy zrzucić z naszych Klientów ten dodatkowy balast” – dodaje Piotr Kasprzycki.
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.