Lech nowym klientem OS3 multimedia

Kompania Piwowarska wybrała agencję interaktywną OS3 multimedia do obsługi marki Lech w Internecie. Zadaniem agencji będzie repozycjonowanie marki w Internecie.

Współpraca pomiędzy Kompanią Piwowarską a agencją OS3 multimedia obejmuje między innymi budowę internetowej platformy komunikacyjnej z elementami mobilnymi i programami lojalnościowymi. Będzie to pierwszy w Polsce projekt marketingowy wykorzystujący na tak szeroką skalę kompleksowe rozwiązania technologiczne.

– Zaprosiliśmy do przetargu trzy czołowe agencje interaktywne, z którymi dotychczas współpracowaliśmy. O wyborze agencji OS3 multimedia zadecydowało strategiczne myślenie, profesjonalizm jej pracowników, kreatywność oraz wysoka jakość dotychczasowych realizacji, powiedział Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy KP.

– Cieszymy się, że to właśnie naszej agencji Kompania Piwowarska powierzyła budżet marki Lech w Internecie. Strategia zmiany pozycjonowania marki Lech, a z co za tym idzie, szeroko zakrojone działania marketingowe związane z nową wizją marki, dają nam możliwość tworzenia ciekawych i kompleksowych projektów. – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.

http://www.os3.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top