Firma Lenovo poinformowała, że już dziewięć monitorów z serii ThinkVision spełnia kryteria normy EPEAT Gold. Lenovo jest jedynym producentem komputerów, który może się pochwalić takim wynikiem.
EPEAT (Electronic Product Environmental Assessment Tool) to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży technologicznej. „Złoty” certyfikat EPEAT wskazuje, że producent spełnia najbardziej surowe kryteria dbałości o środowisko.
„Wprowadzając pełną gamę monitorów EPEAT Gold, a także bardziej energooszczędnych monitorów 17- i 19-calowych przeznaczonych na rynek masowy, Lenovo prowadzi w zakresie ekologicznych innowacji stosowanych w technologii wyświetlania obrazu” – powiedział Tom Shell, wiceprezes działu globalnych produktów wizualnych Lenovo.
Nowe monitory Lenovo zgodne z kryteriami EPEAT Gold to: ThinkVision L151, L171, L171P, L194 Wide, L190X, L220X Wide, L174 oraz L197 Wide. Dołączają one
do monitora ThinkVision L193P, który uzyskał certyfikat EPEAT Gold w październiku 2007 roku.
Aby uzyskać to wyróżnienie, firma Lenovo musiała spełnić 23 obowiązkowe kryteria, takie jak m.in.: eliminacja materiałów szkodliwych dla środowiska, długa żywotność produktu, energooszczędność i wydajność, a także 75 procent kryteriów opcjonalnych, takich jak: wykorzystanie akumulatorów bezołowiowych czy niski poziom rtęci w źródłach światłach.
Ponadto w monitorach ThinkVision L174 i L197 Wide wprowadzono nową technologię, która ogranicza zużycie energii. Inżynierowie Lenovo osiągnęli ten efekt poprzez zmniejszenie liczby lamp z czterech do dwóch oraz dodanie nowych powłok zwiększających jasność, które zapewniają wydajniejsze działanie. TUV Rheinland z Niemiec, jedna z największych światowych firm zajmujących się testowaniem i certyfikowaniem produktów, potwierdziła, iż monitory ThinkVision L174 i L197 zużywają od 25 do 35 procent mniej elektryczności niż jakikolwiek monitor ThinkVision poprzedniej generacji.
Ceny i dostępność:
Nowe monitory Lenovo ThinkVision będą stopniowo wprowadzane do sprzedaży od drugiej połowy kwietnia 2008 r. poprzez sieć Partnerów Biznesowych Lenovo oraz stronę www.lenovo.com
Zapraszamy do działu: „TECH”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.