Z początkiem marca Leroy Merlin Polska uruchomiło swój serwis internetowy prezentujący szeroki wybór porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych.
Z badań, przeprowadzanych na zlecenie Leroy Merlin w grudniu 2003 r. przez SMG KRC MBC wynikało, że tylko 5% klientów DIY czyli branży zwanej 'Zrób to sam’ korzysta z internetu jako źródła wiedzy na temat produktów kupowanych w marketach budowlanych.
Leroy Merlin postawiło jednak na rozwój tego aspektu. 'Głęboko wierzymy, że internet w Polsce nadal będzie rozwijał się dynamicznie, a zwyczaje związane z korzystaniem z sieci będą zmierzać w kierunku całkowitego wykorzystania jej w różnych dziedzinach życia, włączając w to szukanie porad na temat remontów, porównanie ofert produktowych i wiele innych funkcji’ – powiedział Jerzy Majos Dyrektor Marketingu i Centrali Zakupów Leroy Merlin.
Po określeniu założeń projektu rozpoczęto szukanie długofalowego, wiarygodnego i sprawdzonego partnera, który potrafiłby działać w międzynarodowej grupie projektowej. Cechą charakterystyczną serwisu jest jego dynamika
i stała rozbudowa zawartości, uwzględniająca coraz większe oczekiwania klientów. Serwis WWW powierzono Internet Designers – agencji interaktywnej full service, która wykazała się także umiejętnością dostosowania się do proponowanej przez Leroy Merlin metodologii pracy.
W aktualnym serwisie internetowym leroymerlin.pl , jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, znajdzie potrzebne i inspirujące porady oraz wskazówki jak dobrać produkty. Dzięki interaktywnej gazetce
z bieżącymi ofertami i promocjami łatwo zaplanować zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 14 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z informacjami o oferowanych usługach.
'Serwis LeroyMerlin.pl to projekt na długie lata, który nigdy nie osiągnie etapu końca . Będziemy stale powiększać i doskonalić zawartość serwisu, uwzględniając wszelkie opinie i potrzeby klientów’ – poinformował Michał Przybysz – Szef Projektu Internetowego w Leroy Merlin Polska.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.