Właśnie ukazała się nowa edycja raportu poświęconego liderom SEO w 2015 roku. Jego autor ponownie sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Jaki ruch udało im się wygenerować?
Założeniem projektu jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google — informuje Wojciech Przekop, autor opracowania.
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!