Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB stworzą strategicznie współpracującą grupę ze wspólną ofertą. W ramach regularnych warsztatów wymienią się wewnętrznym know-how, uspójnią standardy obsługi klientów oraz stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.
Partnerstwo ma również pomóc zrzeszonym we wszystkich sieciach twórcom w zdobywaniu popularności na różnych platformach i w cross-promocji z innymi influencerami. LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów, DDOB to społeczność 35 tysięcy influencerów. Dzięki temu połączeniu firmy chcą zarówno wspierać wschodzące gwiazdy internetu, jak i pomagać już popularnym influencerom w wykorzystaniu wszystkich możliwych kanałów social media.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!