LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube (MCN), podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione narzędzia, pozwalające na raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube’a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów.
Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przynieść ma nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.