Agencja Lighthouse Consultants podpisała umowę z MySpace Polska na kompleksową obsługę PR.
Do obowiązków Agencji należy doradztwo strategiczne, promocja usług oferowanych przez serwis, relacje z mediami, oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert.
Lighthouse Consultants posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży medialnej. Na stałe Agencja współpracuje między innymi z koncernem Axel Springer Polska (wydarzenia specjalne Forbes, Newsweek Polska, Dziennik) oraz TVP (projekt Dolina Kreatywna).
MySpace Polska jest 30 wersją regionalną najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. Serwis, będący oddziałem Fox Interactive Media Inc., posiada obecnie 150 milionów zarejestrowanych użytkowników na całym świecie.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!