Mimo gwałtownego rozwoju wiele serwisów społecznościowych nadal szuka sposobów na zarabianie pieniędzy. Ciekawy pomysł wdraża LinkedIn. Skierowana do biznesowych profesjonalistów witryna postanowiła uruchomić własną sieć reklamową.
Projekt powstaje we współpracy z firmą Collective Media. Założenie jest takie, aby współpracujące z LinkedIn strony WWW otrzymały możliwość analizowania i wykorzystywania informacji na temat użytkowników społeczności w sytuacji, gdy ci odwiedzają takie partnerskie serwisy.
Precyzyjne targetowanie pozwala na osiągnięcie znacznie wyższych wskaźników CPM – kosztu za tysiąc wyświetleń, który waha się między 30 a 76 dolarami. Tekstowe boksy są sprzedawane po 12-20 USD za tysiąc wyświetleń. W większości społeczności te wskaźniki nie przekraczają jednego dolara.
LinkedId posiada 27 milionów zarejestrowanych kont. Według firmy badawczej comScore witryna odnotowała w lipcu 2008 8,7 miliona unikalnych użytkowników, z czego 5,2 mln pochodziło z USA. Według danych własnych witryny przeciętne dochody w gospodarstwie domowym internauty korzystającego z serwisu wynoszą 110 tysięcy USD. Średni wiek to 41 lat.
Mechanizm wykorzystany przez twórców projektu w nowej sieci reklamowej działa już z powodzeniem na stronie głównej LinkedIn. Użytkownicy oglądają przekazy promocyjne dopasowane do branży w której pracują, wielkości firmy, płci, internetowej aktywności. Niektórzy z partnerów witryny („Businessweek”, CNBC, „New York Times”) być może zaczną współpracę z siecią.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.